Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 373 ggr
OlleA
5/18/19, 10:48 PM

(M) Små sötnosar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det något sötare än små ekorrungar som nyss har lämnat boet?

Annons:
OlleA
5/18/19, 10:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nyfikna på allt i stora världen…

OlleA
5/18/19, 10:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

…och redan säkra klättrare.

kara_murray
5/18/19, 11:02 PM
#3

Men så bedårande!!! Och vilken tur att få syn på ekorrbebisar!!!❤❤❤❤❤❤🐿🐿🐿🐿🐿🐿

Carmarino
5/19/19, 4:26 PM
#4

Vilka sötnosar. De ser rätt stora ut redan, men det är kanske perspektivet? Fast de är väl ganska hjälplösa de första veckorna i livet, och kan inte ge sig ut på upptäcksfärd förrän de vuxit till sig lite?


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

OlleA
5/19/19, 4:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jodå, de är beredda att ge sig ut på upptäcktsfärd och väldigt nyfikna. Jag gissar att det är tre ungar som har kommit fram, men det är inte helt lätt att avgöra eftersom de är så rörliga och kilar omkring långt ifrån varandra. Snart kommer nog fler ungar fram, för av de minst tre ekorrhonorna som håller till här är det minst två som har spenar. Dessutom finns här ett par hanar - ganska många ekorrar sammanlagt alltså. Men jag tänker inte hålla dem kvar med fortsatt matning heller. Det är för farligt, har jag förstått. Där det finns människor, finns det tyvärr även andra varelser man måste se upp med. Då är det lugnare uppe i skogen…

Tarotstollan
5/20/19, 9:53 PM
#6

Oh, så söta och fina!😍 Ja, naturen är grym!😢

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
JMW
5/21/19, 10:10 PM
#7

Jisses så söta! Vilka underbara bilder.

Visst är naturen grym men katterna hör definitivt inte dit. Jag har fullt sjå med att jaga bort och skrämma en  katt som smyger runt här titt som tätt. En utekatt.

Upp till toppen
Annons: