Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 383 ggr
OlleA
5/31/19, 11:29 PM

(M) Daphne har fått barn!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sent i kväll fick jag se det jag har väntat på de senaste dagarna. Ute på ett fält gick Daphne, med ett välskapt kid bredvid sig. Klockan var närmare halv elva, och utifrån rådande förhållanden tycker jag att bilden på dem blev riktigt bra. När kiden är nyfödda måste man ju vara väldigt försiktig, och hellre acceptera lite sämre bilder än gå för nära och störa för mycket. Jag såg bara ett kid, men det kan mycket väl finnas fler. Nu hoppas jag verkligen att allt ska gå bra för mor och barn.

Annons:
Tarotstollan
5/31/19, 11:37 PM
#1

Så fint! Ja, vi får hoppas att hon får behålla sin/sina bebisar i år. Detta året behöver de ju inte gå under på grund av torka och vattenbrist.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
6/1/19, 12:57 AM
#2

Åh! Vilken sötnos!

Carmarino
6/1/19, 12:53 PM
#3

Tycker bilden blev väldigt bra, särskilt med tanke på förhållandena. Man ser ju både Daphne och kidet tydligt. Håller tummarna för att det går bra för dem under sommaren. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

kara_murray
6/1/19, 2:06 PM
#4

Men så gulligt!!!❤❤❤❤

Mari
6/1/19, 8:10 PM
#5

Men så roligt ! Alltid kul att följa dig och dina djurvänner oavsett kvalité på bilden så förmedlar den lycka

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

OlleA
6/2/19, 5:00 PM
#6

Tack för era trevliga kommentarer! 🙂

Olle

Annons:
JMW
6/2/19, 11:09 PM
#7

Ohhh man bara smälter. Så himla sött!

Upp till toppen
Annons: