Annons:
Etikettfotografera-djur
Läst 319 ggr
Caaassiiie
2019-07-28 18:49

Rådjuren i Vollsjö!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna gången är det inte en frusen ekorre i snön jag delar med mig av. Men det är fortfarande från naturen i mitt djurrika lilla Vollsjö, i Skåne. 🙂 

Hade ungefär en vecka till i mitt lilla paradis i maj månad i år. Sågs mycket vilt i stort och smått, högt och lågt. Inte minst flocken med rådjur varje kväll och unga förvirrade dovhjortar (när jag inte hade kameran med såklart..) Men mötet med bocken och hans mer utvalda dam denna varma tysta kväll, var helt underbar ❤️

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Annons:
Caaassiiie
2019-07-28 18:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Caaassiiie
2019-07-28 18:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Carmarino
2019-07-28 18:58
#3

Fina djur. De har verkligen koll på dig. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Caaassiiie
2019-07-28 19:08
#4

Verkligen! Ja dem är bättre kamouflerade i vegetationen, än man själv är på den förhöjda gamla banvallen man står på.  Dem hinner allt som oftast upptäcka mig före jag ser dem, om jag som omväxling inte skulle hinna dit först 👍

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




OlleA
2019-07-28 19:15
#5

Vackra djur som tittar på dig genom lövverket som ger smygkänsla. Det märks att bilderna är tagna i början av sommaren, för djuren har ganska mycket vinterpäls kvar.

Olle

Martin
2019-07-29 19:23
#6

Härliga foton. Tack för att du delar med dig, granna är de!

mvh Martin

Annons:
Caaassiiie
2019-07-31 21:18
#7

Tack för era fina kommentarer, självklart delar jag med mig! När jag kommer ihåg🙂

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Upp till toppen
Annons: