Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 445 ggr
OlleA
10/17/19, 11:52 PM

(M) Äppel-Moose

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min vän Äppel-Moose är framme igen…

Annons:
OlleA
10/17/19, 11:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Omgiven av vackra höstfärger…

OlleA
10/17/19, 11:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

…och lite våt efter regnet.

Tarotstollan
10/18/19, 12:10 AM
#3

Hurra! Att han fortfarande klarat sig!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
10/18/19, 12:56 PM
#4

Han vet hur han ska stå för att göra sig bäst på foto. Verkligen vackert med höstfärgerna till hans päls. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

OlleA
10/18/19, 9:15 PM
#5

Tack Tarotstollan och Carmarino för era kommentarer. Jag tror att hon är ganska säker så länge hon håller sig på min matplats eller i närheten. Däremot är hon ganska mager, så att man kan se hennes revben. Några lass med äpplen gör säkert gott.

Olle

Tarotstollan
10/18/19, 9:57 PM
#6

Vad tror du det beror på att hon är mager? Så dåligt med mat har det väl inte varit? Är hon gammal eller en ung älg?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
OlleA
10/18/19, 10:11 PM
#7

Jag är ingen expert på att bedöma älgars ålder, men skulle gissa att hon är vuxen men ganska ung. Kanske fjolåring. Varför hon är mager har jag ingen aning om, för det har varit bra fart på växtligheten i år (särskilt om man jämför med förra årets katastrofsommar). Hoppas att det inte beror på någon sjukdom. Hon äter i alla fall äpplen med god aptit.

Olle

Tarotstollan
10/18/19, 10:34 PM
#8

Hoppas som sagt att hon klarar sig och hinner lägga på hullet rejält inför vintern. Äpplen är ju gott men det mesta är ju vätska, så hoppas att hon får upp aptiten rejält av dem.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: