Annons:
Etikettfotografera-djur
Läst 429 ggr
OlleA
2/23/20, 8:44 AM

Viola och hennes dotter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Viola var det ett tag sedan jag såg sist.

Annons:
OlleA
2/23/20, 8:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Desto roligare när hon dyker upp med sin lilla dotter.

Lussan20
2/23/20, 9:01 AM
#2

Så klart du undrar var de håller hus mellan besöken, rädd att de blivit skjutna.

Vackra fina Viola med sitt barn, vacker natur i bakgrunden. Konstnärligt fångat! Mvh/WL🌺

OlleA
2/23/20, 9:27 AM
#3

Tack Wonnalesan! Jag tror inte att de blir skjutna nu, för jag hoppas att det inte finns några tjuvskyttar häromkring. Rådjuren är lovliga fram till siste januari. En som jag däremot misstänker har blivit skjuten i höstas är Långhorningen. En stilig bock som har hållit till här i flera år. Han gjorde ju skäl för sitt namn, så man kan ju gissa att någon jägare ville ha hans huvud på fat - jag menar, på sin vägg. 😕

Olle

Lussan20
2/23/20, 9:35 AM
#4

Ett mode som står mig emot, någon form av trofé, nej det gillar jag inte. Djur är vackrast levande…Mvh/WL🌺

OlleA
2/23/20, 9:38 AM
#5

Absolut! ❤️

Olle

Carmarino
2/23/20, 1:17 PM
#6

Det hade varit bättre om de istället hade fotograferat långhorningens huvud, och beställt en förstoring att ha inramad på väggen. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
OlleA
2/23/20, 4:44 PM
#7

Visst, men det hade inte varit lika "jägarmässigt". 😡

Olle

Carmarino
2/23/20, 5:02 PM
#8

Nä, men betydligt trevligare att titta på. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: