Häst (M)
Vad tycker ni om denna bilden? Jag är väldigt nöjd med den faktiskt!
Den är inte speciellt redigerad till färgerna men har fösökt ta bort störande objekt i bakgrunden, så som hästar och staket men tycker inte man märker så mycket "rester". Den är verkligen inte perfekt, var mitt första försök till att ta bort saker:)
Nu har kvaliten blivit helt sämst 😡 Någon som vet hur man lägger över bilder från lightroom? Jag mailade denna därifrån men somsagt blev det ju bara dåligt :(
Söt bild, men tycker vinkeln framhäver hästens huvud som jättestort. Lite mer luft mellan huvudet kanske hade hjälpt. Nu känns det väldigt avlångt för mig, men det är ju en smaksak med. :)
jag tycker att bilden är rätt charmig. annorlunda, på ett bra sätt. om man vill ha en bild med naw effekt så tycker jag att den funkar. däremot om det är en lite finare bild på hästen man är ute efter så hade en annan vinkel varit mycket bättre. & sen är det bara att fortsätta träna på att redigera bort saker, snart får du dig en perfekt bild!
#3 - Nja, det bästa är väl snarare att ta en bra bild och redigera bort så lite som möjligt.
#4 - ja självklart är det bäst. men har man en bild som man faller lite extra för, och det är en del störiga saker i bakgrunden är det bara att klona bort. efter mycket träning syns det inte ens :)