Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 631 ggr
ljungensjenka
2

(M) Nebo Jasmin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill gärna ha lite kritik på denna bilden som jag blev jättenöjd med :)

ljungensjenka
1
ljungensjenka
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Jessicahagstrom94
0

#0 Vet inte riktigt vad jag tycker själv, den är fin.. men något stör mig. Det kan vara att den där ljusa fläcken är mycket ljusare än allting annat, men vi får se om någon annan svarar.. :)

#1 Jättefin, men du har kapat örat på hästen och på benet är det vita överexponerat och utfrätt :) du hade kunnat zooma ut lite och fått mer luft under mulen och fått med hela hoven också, annars är det en härlig stämning i bilden när hästen kliar sig.

#2 Härlig bild! Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga :) har inga förbättringar att ge. LITE för ljus på ena sidan kanske, men det är svårt att få det bra när halva mulen är i skugga och den andra i sol(?)..

ljungensjenka
0

#4 Tack för kritiken :) Det var lite svårt att få till ljuset på bild #0 för det är ett staket som skuggar… Men ska se om jag kan göra något åt det ;) 
#1 Tror att jag bara knäppte en bild för att få med när hon kliade sig och inte riktigt tänkte hur :)
#2 aah, den ena sidan är i sol och andra skugga men med den vinkeln så tror jag inte att det blir så mycket bättre :)

Tregly
0

#0 Jag älskar bilden! Hästens uttrycksfulla ögon ger en speciell känsla som jag inte kan sätta fingret på. Älskar ögon på hästar, de är så vackra :)

#1 Skulle vilja ha med lite mer av hästen, hela örat och mer luft under mulen :)

#2 En mysig bild, har inget att klaga på :)

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

ljungensjenka
0

#6 tack så jättemycket för kritiken :) Kan dock inte ändra #1 eftersom att den blev så och jag inte har beskurit den men, men ;)

Tregly
0

#7 Jo jag vet det, men du kan ju tänka på det till nästa gång :)

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!