(H) Kanin på två ben!
Ingen?
fin bild! men jag tycker att den ser lite "tillklippt" ut? att du som har klippt ut kaninen men det kanske är meningen?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#2 Den är inte klippt :) Något beskuren och ökat konstrasterna liiiiiiiite. De har väldigt slät päls så de blir ju väldigt skarpa linjer i studion :)
Jättefin bild och du har verkligen lyckats fånga en fräck posering 🙂Bakgrunden ser inte naturlig ut och är alldeles för vit och stel för min smak.
Det enda jag kan anmärka på är att den är lite för ljus. Det bidrar till att bakgrunden ser väldigt vit och lite onaturlig ut. Men annars var det ett mycket snyggt foto! :)
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Jag tycker bakgrunden är för vit och onaturlig + att det inte finns den minsta skugga på marken. Det är lite så man är osäker på om kaninen verkligen står på två ben eller ligger på rygg.
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)
Den ser ut att vara inklippt. Bakgrunden är för ljus. Annars är det super.
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Kanske skulle man haft en aning svagare blixtar eller en något mörkare färg på bakgrunden, men det här är i mina ögon en mycket bra studiobild som helt frilägger kaninen och lägger allt fokus på den.
Förstår om du är nöjd med nya studion. Vad är det för studio du satt upp?
mvh Martin
Att bakgrunden är vit är ju målet eftersom jag klipper och klistrar med mina bilder för diverse annonser etc så det är bara bra i mina ögon, smaken är som baken 😃
#8 Studion har jag haft snart ett år, köpte mig två blixtar med lite tillbehör, en vit pappersbakgrund (som blev till två då den var så stor, perfekt med en extra!) och ställning till det! Har haft med mig den lite på utställningar när jag åkt och det brukar vara uppskattat :)