Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 681 ggr
Jessicahagstrom94
1

(M) Katter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dixie & Oskar fick följa med ut en sväng igår. :) 

Säg vad ni tycker och tänker, jag vill bli bättre samt veta vad som redan är bra. :)

Jessicahagstrom94
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet att kopplet stör, ändå köpte jag svart för att det skulle störa så lite som möjligt.😂

Frida B
0

Första bilden tycker jag är jättebra tagen! Lite tråkig bakgrund bara, men jag vet hur svårt det är att få till bakgrund när man fotar djur…

Andra bilden vet jag inte om jag gillar eller inte. Tycker den ser väldigt platt ut, är mycket som tar uppmärksamheten från katten och som du säger så stör kopplet. Men det var däremot bra skärpa, och riktigt bra fördelning av ljuset (då tänker jag på de ljusa ögonen till den mörka pälsen). Ögonen var för övrigt det häftigaste på hela bilden, de lyser verkligen upp hela bilden och ger en väldigt häftig effekt!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jessicahagstrom94
0

#2 Ja antingen är bakgrunden tråkig eller för rörig tycker jag det verkar som. :)

Ja visst har hon härliga ögon? haha snacka om lysande!

Jag gillar den bilden, jag tycker hon tar mest uppmärksamhet men tack för kritik ändå :) 

Vad menar du med platt? hah har aldrig förstått när någon säger så.😞

Frida B
0

Alltså att det inte direkt finns ett djup i bilden, att fokuset är överallt :) Typ ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jessicahagstrom94
0

Aha :) det tänkte jag inte på🤪

Jessicahagstrom94
0

Jag vill ha fleras "bedömning" :)

Jessicahagstrom94
0

Putt