Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: tävlingar
Läst 391 ggr
LindaKarlstrom
0

Resultat fotoutmaning #2

Der här har inte varit lätt kan jag lova, alla bilder har varit enormt fina! Synd att inte alla kunde få en pallplats, då hade jag inte behövt fundera så mkt :P

Men på en tredje plats kom: Melianna med sin fina bild på hennes dotter och hund.
Tycker om det här fotot, vet inte riktigt varför det tilltalar mig men det gör bara det. Ett ursött barn och en gullig hund - tillsammans.

LindaKarlstrom
0

på andra plats Anneliearvidsson med sitt foto på en iller och en hund.

Tycker det är underbart att se att en iller och en hund kan tycka om varandra, och lita på varandra så mycket!

LindaKarlstrom
0

Och första plats går till Attlid och henns bild på hingstarna från Bassholmen och får därmed äran att hålla i nästa veckas fotoutmaning :D

Detta foto är bra, ser ut som att hästarna tänker "Men tjena! Om jag nosar på dig här får du nosa på mig där ;)" Och jag tycker dom ser ut att njuta av varandras sällskap. Även fast jag misstänker att dom flög på varandra stunden efter?

Ett stort grattis till er! Det var verkligen inte lätt, men jag fick rätsida på det tillslut och lyckades bestämma mig ;)

Martin
0

Värdiga vinnare (och "på-pallen-pristagare")! Förstår att det inte var lätt, satt själv och funderade lite - många bra tävlingsbidrag.

Ser fram emot nästa tävlingsomgång!

mvh Martin

Lagerquist
0

Grattis grattis! :D

lev_livet_leende
0

Grattis! Superfin etta. Skrattande

Lininaa
0

Grattis (;

Anna
0

Tack så jättemycket! Vilken fin födelsedagspresent, fyller 14 nu om ett par timmar :) (03.05 den 9 augusti). Återkommer med ett nytt tema så fort jag kan!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Martin
0

#7 Grattis i förskott :o)

mvh Martin

franzzen
0

grattis