Fotoutmaning #2 - Tillsammans
**Fotoutmaning #2 - Tillsammans
**Temat är tillsammans! så ladda upp din bästa djurbild som har någonting med tillsammans att göra.
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
(Kom ihåg att det handlar om djurfoto)
Tidigare teman: #1. Sommar
---
Regler
- Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat.
- Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Den här representerar "tillsammans" för mig. Två unghingstar på Bassholmen, den 12 maj 2007.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#2 den bilden var väldigt fin! 

# 12 haha. jag gillar din bild. ^^ den var lite lustig, samtidigt som den var väldigt fin. ^^

Mor och dotter tillsammans på grönbete ^^
Det här kommer bli svårt att avgöra!;)

Borde inte utmaningen ha upphört den 5 augusti? Det första inlägget publicerades den 30 juli. För enkelhetens skull kan det vara bra att skriva datum i instruktionen.
Mvh
#27. Men den 30 var på en måndag så jag antar att den ska avslutas i kväll? Elller jag vet inte egentligen
Gud va många fina bilder. Domarna får de svårt :)

Nu stänger jag fototävlingen, resultatet kommer på onsdag.
# 30 aaw! den var ju hur fin som hellst! :D Grattis till en mycket lyckad bild! ^^

tackar :)
När kommer resultatet? :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Får man redigera bilder lite lätt? Så som att klona bort saker, t ex grimmor.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Låser tråden då den redan är avslutad.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo