Ko =)
Var ute på Axvalla hed för några dagar sedan och hoppades på att fota hästarna som går där. Efter en halvtimmes letande gav vi upp, hittade istället en hel del kossor, bla. denna som så fint låg o vilade på den oändliga heden. Axvalla hed måste vara det bästa stället på hela jorden för djur att gå på sommarbete =) Kommentera gärna ^^,
MVH Fredrika

Vilken härlig bild på kon.

Ko-bilder låter itne så frestande, men din bild var faktiskt jätte fin! Och jag menar det!! 

hehe, tack så mkt båda =) Kommer fler kobilder strax tror jag. var på heden imorses och fotade soluppgången, jättefint var de
MVH Fredrika

ingen som har ngt att säga om bilderna?
MVH Fredrika

Jag har , ; Jätte fina!

hehe tack så mkt! =)
MVH Fredrika

behöver dock redigeras :S

#13 den såg ganska mager ut. trodde kossor var tjocka som as på sommrarna =P

Hmm, ja, jag vet inte :s Tror det va en ungko :P

Ja det var det nog. ungdjur är ju alltid lite beniga

Oj ! Vilka härliga bilder (: Gillade #0 bäst tror jag .. så fina färger ! Det ser så fridfullt ut .
Jättehärliga bilder, Essgarde!
Åker till sommarstället på onsdag där det i princip bara finns kossor. Så det kanske blir några roliga bilder. =)

Tack så mkt!
Då hoppas vi på att få se kossebilder från Cydonia snart =)
MVH Fredrika
hur vågar du stå sådär bland kossorna??jag skulle dö om en av kossorna skulle börja jaga mej
helt sagolika bilder!

haha, dom hade fullt upp med att jaga min stackars hund så =P
MVH Fredrika
För mig brukar det vara att jag jagar kossorna. De är ju så fruktansvärt skygga!
gillade foto 1 bäst…den finaste kobilden ja nånsin sett :)

#24 Haha, jo visst. så fort jag rörde på mig blev kossorna skraja. Men visst har jag respekt för dom, det har jag.
#25 Tackar, tackar! Det var fint sagt =D
MVH Fredrika
;)
Underbara bilder!

Jätte fina bilder <3

Tack så mkt alla!
MVH Fredrika
Gillar #31 som tagen ur bregottreklamen. Underbara kossbilder.
//Pia

helt underbar fina bilder! :)
#34 Tack! Det är många som poängterat på bilddagboken att de ser ut att komma från bregott. x)

Ko bilder är så fina :) muu!

Så mycket fina bilder på kossor! Jag bidrar med lite humoristisk bild av kossan som försöker betäcka vår nya tjur.