Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 407 ggr
Fallande
0

Lek eller allvar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Desa två tigrar (från kolmården ^^) gick runt "människoburen" för att få mat och sen kom en av tigrarna på att han kunde reta upp den andre och började bita i nacken på den. Den första tigern tappade tålamodet och hoppade på ^^ Som tur var fick jag en ganska bra bild :P Tiger fortsatte att retas med den andre genom att lägga krokben :P

Skulle gärna vilja ha kritik på bilden, den är tagen genom (ett ganska smutsigt) glas och på ganska långt håll. Objectivet jag har är bara 18-55 och räcker inte så jätte lågt, så bilden är beskuren.

Mvh Sara

Fallande
0

Ingen?

Anna
0

Häftig! Gillar verkligen deras uttryck.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Nemii
0

Härlig! Men jag tycker det var lite synd att buren var med. Fast de gick kanske inte att göra så mycket åt. Vackra tigrar Glad

Fallande
0

#4 Tack :)

#5 Tack :) Nja buren stod där den stod :P och tja.. Jag är inte så bra på att klona bort stora saker xP Älskar tigrar ^^ 

Mvh Sara

Mysterious
0

tigrar e otroligt vackra kattdjur…tycker om uttrycket som du fångat:)
jättebra bild…ycker inte buren stör så mkt :)

Fallande
0

#5 Själv tycker jag faktiskt att buren stör :P + att det är en tredje tiger bakom som jag, tack vare buren, inte lyckades få bild på :P Hade gärna haft tomt bakom tigrarna.

Mvh Sara

Nicolina
0

Buren tycker inte jag är så sörande, men däremot den människa som står innanför gallret och sticker ut kameran! Det stör mig, annars så är bilden jättefin, snyggt fotat genom glas = )

Cuyi
0

Oj ^^, va glaset smutsigt . Syns inte, det enda som stör är kameramannen :P