Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 378 ggr
[Quellii]
0

Kritik - Grodor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade små grodor för ett par dagar sen, dom var inte mer än kanske 2cm stora. Och det var verkligen inte lätt att få dom vara stilla, men här kommer resultatet! :)

Bild nr 1

[Quellii]
0

Bild nr 2

Discard
0

Väldigt fina :)

Kanske lite över "skärpta" :)

OlleA
0

Väldigt fina, men det är inte grodor utan paddor. :)

Olle

The_Rat
0

:D  Oj va snyggt !

Lotta_A
0

Gillade bild nr 1 bäst. väldigt coolt att grodan är på väg att hoppa eller vad den nu ska göra:P

Puma77
0

Underbara bilder o  snyggt beskuret på söta paddor.

//Pia

[Quellii]
0

#3 Okej ;) Joo jag förstod det efter jag skrivit inlägget, hittade en padda häromdagen som jag fotade. bilden kommer ev. sen ^^

Tack ska ni ha :)

[Quellii]
0

Här kommer Paddan, myyyyyycket större än dom småa "grodorna" :) Bilden är helt oredigerad, bara beskuren ^^

Mysterious
0

Det e paddor inte Grodor…hmm,har inget att säga men bakgrunden kunde inte vara tråkigae enligt mej,känns så tomt…skulle vara bättre om du hade Paddan i gräset elr nått.Gillade bilden #1 bäst…

Diana

Mysterious
0

hehe…Men bilden på den stora paddan var helt underbar :)

Puma77
0

Jag tyckte bakgrunden var charmig. Färgen på den är enhetlig o inget som tar fokusen från paddan. Lite anorlunda, men i det här fallet tycker jag bara att det var bra att det var anorlunda för att det blev så bra.

//Pia

Love-Charlie
0

tkt om den första bilden, men som sagt var dom lite "över" skärpta. den andra bilden var dock lite "tråkig" . annars fint fångat . :)

Cuyi
0

Hittade såna oxå för inte så länge sen, men tyvärr hade jag bara en mobil just då :/ Blev inte så bra bilder X''D