Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 476 ggr
Emelie-G
0

Fjärilbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna vilja höra era åsikter sam få konstruktiv kritik till två fjärilbilder som jag tog för knappt en månad sedan.

Mina fjärilskunskaper är ganska så begränsade, så vilken slags fjäril detta är vet jag inte ;)

Emelie-G
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet dock att detta är en citronfjäril :)

Cydonia
0

#0 Bilden tilltalar mig inte så mycket, det känns rörigt och fjärilen syns knappt bland allt det rosa.

#1 Den här bilden är däremot underbar! Perfekt skärpedjup, och väldigt snyggt med den blå bakgrunden mot den gula fjärilen. Skärpan verkar vara på topp, och beskärningen är jättesnygg också. Häng upp på väggen!

KvirrZ
0

Gillade båda jättemycket! :)

- Mvh Emma

Anna
0

#2 Oj vad delade åsikter vi har!

Emelie, den första bilden är helt fantastisk! Jag satt och stirrade på den i säkert 20 sekunder utan att kunna slita blicken från den. Det röda går fint ihop med den mjukt gula fjärilen. Hade nog önskat att du kanske suddade ut allting lite förutom blomman och fjärilen? Samt skärpte upp fjärilen lite.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cydonia
0

#4 Haha, ja, sånt händer. ;) Vad tycker du om den andra bilden då? Har vi olika åsikter om den också?

SofiaGenne
0

Bild 1 tycker jag är lite för rörig för min smak.
Bild 2 var jätteläcker, gillar färgkombinationen!

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Anna
0

Jag gillar färgerna i #1 men är inte överförtjust i vinkeln. ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cavello
0

Jag gillar första bilden mer än den andra. Den första var lite oskarp men en mysig känsla i. Den andra var mer oskarp och lite tråkig. Nä, första bilden x)