Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 370 ggr
[Shackalen]
2

(H) Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha lite kritik på denna bild. Ignorera mitt namn då jag vill behålla rättigheterna till mina bilder.

[Wraith]
1

Jätte fin bild, finns inte mycket att anmärka på, tycker dock att bakgrunden med gungorna osv är lite störande. Dvs just att det är en lekplats, men det är inget som stör enormt mycket. Även den svarta linjen bakom hunden stör lite. Men i överlag en mycket fin bild!

Sen oavsett namn eller inte så är rättigheterna dina, det enda som en logga på bilden gör är att försvåra för andra att "låna" den.

[Shackalen]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Samt denna.

skogsmurmeldjur
1

Kul bilder! Gillar speciellt den undre, annorlunda val av bakgrund när det gäller hundfoto vilket är uppfriskande! Röret är riktigt najs.

Lite att tänka på: Personligen tycker jag att kontrasten är för hård på den nedre, snön blir utfrätt och det blir lite jobbigt att titta på. Jag tycker även att lyktstolpen stör, kortare skärpedjup generellt skulle nog hjälpa bakgrunden lite, eventuellt att helt kapa bort delen med huset. Sen skulle jag rekommendera att du ljusar upp ögonen lite, eftersom de försvinner in i de svarta markeringarna på båda bilderna.

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

[Shackalen]
0

1# Tack :)

2# förstår hur du menar med för mycket färg, men jag ville att det skulle vara det :)