Stallet!
Hej jag o min syster var i stallet idag och vill veta vad ni tycker om några av bilderna . =)
Visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden, men det fick bli lantdjur . ^^!

det var dom . ^^
fina :)
söt häst oxå :D

#6 tack :')
Hej!
#1: Fin bild, fint att du fått hästen att ha öronen framåt, gillar att du har fokusen på hästen med dock så tycker jag att den är lite ''oskarp?''.
#2: Rolig och gullig bild, bra att du fick hästens uppmärksamhet! Gillar himmlen som bakgrund! Öronen framåt här med, tummen upp! Dock lite, lite ''oskarp?'' denna med.
#3: Suddig…
#4: Ingen kommentar.
P.S, jag är inte bra på att komentera foton för övrigt, men lite ser jag nog ..
Mvh ABC123.

#8 tack ^^. Dom är tagna med en dålig kamera , vi har ingen egen så vi får inte ta mammas bästa :P dom andra två var inte direkt seriösa , lade upp dom för att jag tkr att faran är så gullig . ^^!

hur hög är hästen?

#10 jag vet faktiskt inte :S ,, men över 1.60 iaf .
Jag stod bredvid en polishäst häromdagen, med höjden 1.74. Det var brutalt stort… (eller högt).
mvh Martin

#12 okej ^^, själv så första gången jag hoppade i hela mitt liv så hoppade jag en häst på 1,72 i mankhöjd. Sen har jag ridit min ridlärares häst Diego som är över 1,80 iaf . ^^!

sötis han är =)
den första och den sista tcykte jag var helt underbara

#14 aaa =) nästa gång får du rida honom om du vill (:
#15 tack så mkt . :D

aww, va snäll du är <33 :D

#17 ^^ jag vet xP … nej jag skojja bara ;)… jah men varför skulle du inte få ? ^^ <3

vi har en 5årig valck i stallet som är 174cm

#19 okej :P