(M) Hund i skogen
Jag tycker att bilderna är jättefina! Är inte så van vid att kritisera bilder så jag vet inte hur högt min åsikt ska värderas men i alla fall. ^^ Hunden är så vacker, den ser nästan overklig ut. På ett bra sätt alltså. Nästan lite som om den klivit ut ur en sagovärld. Pälsen är oerhört fin och hela hundens uttryck är så levande och närvarande i bilderna. Sen är det en cool detalj att det svarta i pälsen formar ett hjärta strax bakom frambenet!
#2 Tack så mycket! :) Hjärtat hade inte ens jag lagt märke till men de va ju häftigt! :D
#3 Ja, hur fränt som helst! Jättefin hund, är det din?
Fina bilder! På första bilden tycker jag att huvudet smälter inte lite i bakgrunden, granarna och snön ger samma mönster som merleteckningen. Hade inte beskurit den så hårt, gillar att det är mer luft runt hunden på andra bilden :)
Tack, ja han är min :) Han är 7,5 månader så han kommer nog växa till sig och bli ännu snyggare! :)
#6 Han ser så gosig ut! ❤️ Vad heter han?
Har han ett hjärta där jämt eller ser det bara ut så på bilderna? Tyckte det var himla coolt! :D
#5 tack, det fanns lite luft på vänstra sidan men fick med ett träd som störde jättemycket så därför valde jag att beskära den lite till vänster. Men ska tänka på att att ta med mer utrymme nästa gång jag fotar. Tack för kritiken! :)
#7 - Han är supergosig!! Han heter Lukas. Nja, alltså jag har ju inte märkt av hjärtat förrän nu, men när jag kollar på andra bilder så finns ju där ett hjärta men inte fullt lika snyggt som det såg ut på bilden här.
kan visa en till bild från sidan.
#9 Jo, det är lite taggigt, men lika väl ett hjärta. 😃 Han har så fin päls verkligen!