Katt-foton
Idag var jag hemma hos hästskötaren och fotade hennes katter. Hennes kattunge Bellman och syskonen Gullan och Vitnos.
Önskas få konstruktiv kritik på fotona =)
Jag älskar bild 2! :)
Bild 1, Försök att inte få med för mkt av mattan. Men annars vart bilden super! :)
Bild 2, Otroligt fin bild! Den gillade jag verkligen.
Bild 3, Fin bild! Kul att du fick "kontakt" med katten!
Bild 4, Riktigt fin bild! Gillade den :)
/ Sara & Casper
asfina bilder
Ja helt underbara kattbilder men säger nog som cevir om första bilden angående mattan. Annars har jag inga mer ord än att de e kanonbra.
//Pia
Tack för komentarerna och era tankar om fotona!
Hur tycker ni jag skulle ha gjort med bild 1 i stället? Tagit med mer brun bakgrund?

HYPER, UNDERBARA DRÖM! Fy vad vackert!
Har du tagit dom bilderna med blixt? För då skulle väl ögonen bli röda. Kan du beskriva hur du fotograferat en birma såå fint.
#10. Alla foton är tagna utan blixt :)
Bild 1: Jag la helt enkelt kameran på mattan och Bellmans matte lockade på honom så att han skulle kolla in i kameran.
Bild2: Jag fotade birman mot en mörkbrun bakgrund och underexponerade bilden lite för att framhäva solljuset i ena ögat.
Jag tycker första bilden fungerar som den är tagen men går att beskära bort en del av mattan istälet. Tror att ögonen framhävs ännu mer o blicken söks till dessa underbara blå ögon.
Måste än en gång gratulera till underbara bilder förstår mer än väl att du e nöjd.
//Pia
Underbara bilder Linda, du har talang. Gillade bäst Bild 3.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

jättefina bilder, önskar att jag kunde få mina kattor att bli så modelliga :D
Bild 1 var klart snyggast. Spännande beskärning, velat kapa den lite högre upp, nerifrån, mindre luft neråt alltså. Även något mer kapad där uppe. Stör mig lite på den grå saken åt vänster, synd att den var där! Kattens ögon var helt underbara, och så kattens "min". Klockren förövrigt!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#2 URSNYGG BILD!
Tack för att ni tagit er tid och komenterat!
#13. Tack så jättemycket! :o
#14. Det kallas mutor ;)
#15. Ja tyvärr, men jag är inte nog duktig på att klona för att kunna få bort den heller :( Tack så mycket för komentaren!
Alla bilder är helt fantastiska!
#1 Helt underbar, kattes ögon ger verkligen bilden det där lilla extra. Häftig komponering, tycker dock att det inte hade behövts riktigt så mycket förgrund, men det är ju en smaksak. Skärpan ligger helt rätt, skärpedjupet är helt amazing! Bra gjort!
#2 Väldigt intressant bild, väldigt kreativ idé! Skitsnyggt att öronen smälter in i bakgrunden, det gör verkligen bilden! hade dock gärna sett att det högra ögat fått lite ljus på sig så att det fårr lika fin bärg som det vänstra! Annars är det skitbra gjort!
#3 Älskar färgerna, helt underbara! Allt det bruna och de gula ögonen och den vita teckningen- helt fantastiskt! Sen tycker jag (kanske bara jag) att det hade varit snyggare om öronon också hade varit lite skarpare. Men ändå, en helt fantastiskt bild!
#4 Fin bild, tycket dock inte att den håller riktisgt samma höga kvalité som de tre förgående. Men i största del en charmig bild, hade kanske varit trevligt att se hela framtassen dock.
Bild 2 var lite "mörk" men annars var bilderna helt fantastiska !
Alla bilden var bra, men jag gilar den första bilden bäst.