Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 186 ggr
LindaKarlstrom
0

Katter - kritik önskas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick mitt nya objektiv visa vad det gick för, jag fotade min kompis katter i deras inglasade altan. Det var mulet och regnade ute, men resultatet blev bra!

Fotad med Canon EOS Digital Rebel + Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG APO HSM

Komentarer & konstruktiv kritik uppskattas! :)

LindaKarlstrom
0

alva igen

LindaKarlstrom
0

Oddie

LindaKarlstrom
0

Dutchess

Dobben
0

Jättehärliga bilder! gillar #0 bäst tror jag x)

Lizzan
0

Jättefina bilder!

Nicolina
0

Härliga bilder! Bakgrunderna passar så bra ihop med katten, de smälter ihop lite snygg och stör inte men fortfarande så att katten är i fokus! Gillar bild 0 och bild 2 bäst = )

LindaKarlstrom
0

#4. Min favoritbild med :)

#5. Tack så mycket.

#6. Tack! Precis, jag försökte hitta bakgrunder som passade till katternas färg, men som ändå gjorde att dom inte smälte in/stack ut för mycket.

felicia93
0

Underbart fina bilder gillar #0 an mest :)

NEMi-
0

Vackra bilder allihop. Gillar #3 bäst verkligen fin med färgerna :) Gillar #2 också :) Synd att du kapade ena örat lite grann :) Annars var det jätte fina bilder :D

Lagerquist
0

Superhärliga bilder verkligen! Gillar #0 bäst men även den sista, den känns dock lite oskarp?

Tufvans
0

Så vackra foto på vackra katter! Gillar #0, den är så perfekt. Men #3 är ändå den som jag tycker är bäst. Visst, den är lite oskarp, men den har liv och "talar" till en.

Puma77
0

Underbara bilder alla på sitt sätt. Älskar dem.

//Pia

Martin
0

Väldigt fina foton, du har skärpan perfekt och bra komponeringar också. Förstår att du är nöjd med nya objektivet? :o)

mvh Martin

LindaKarlstrom
0

Tack för komentarerna =) Ja jag var lite osäker angående #3. Fin eller inte? Tycker om bilden men vet inte var ni ser - en bra bild som talar eller bara en massa sudd?

#13. Mer än nöjd!:D)

[michaelalundgren]
0

#3 är min favorit. Trots oskärpa, men det känns som i den bilden med den svarta bakgrunden att det är lite meningen.

Super bra Linda!

/Michaela

NinaToy
0

Detta är ju  så svårt o fotta:P Mina katter bara springer iväg! Helt rätt ögonblick du har fottat de i, skickligt !

AmandaF
0

Vilka underbart vackra bilder. Gillar nummer 1 bäst :)

neonrosa
0

#2 är min favorit! Så synd att du kapade örat. #0 var också jättefin.

Fairytail
0

Vilka härliga bilder!

Kavitha
0

Vilka underbara bilder! Jättefina!

LindaKarlstrom
0

Tack för era komentarer! :)