Katter - kritik önskas
Jättehärliga bilder! gillar #0 bäst tror jag x)
Jättefina bilder!

Härliga bilder! Bakgrunderna passar så bra ihop med katten, de smälter ihop lite snygg och stör inte men fortfarande så att katten är i fokus! Gillar bild 0 och bild 2 bäst = )
#4. Min favoritbild med :)
#5. Tack så mycket.
#6. Tack! Precis, jag försökte hitta bakgrunder som passade till katternas färg, men som ändå gjorde att dom inte smälte in/stack ut för mycket.

Underbart fina bilder gillar #0 an mest :)
Vackra bilder allihop. Gillar #3 bäst verkligen fin med färgerna :) Gillar #2 också :) Synd att du kapade ena örat lite grann :) Annars var det jätte fina bilder :D

Superhärliga bilder verkligen! Gillar #0 bäst men även den sista, den känns dock lite oskarp?

Så vackra foto på vackra katter! Gillar #0, den är så perfekt. Men #3 är ändå den som jag tycker är bäst. Visst, den är lite oskarp, men den har liv och "talar" till en.
Underbara bilder alla på sitt sätt. Älskar dem.
//Pia
Väldigt fina foton, du har skärpan perfekt och bra komponeringar också. Förstår att du är nöjd med nya objektivet? :o)
mvh Martin
Tack för komentarerna =) Ja jag var lite osäker angående #3. Fin eller inte? Tycker om bilden men vet inte var ni ser - en bra bild som talar eller bara en massa sudd?
#13. Mer än nöjd!:D)
#3 är min favorit. Trots oskärpa, men det känns som i den bilden med den svarta bakgrunden att det är lite meningen.
Super bra Linda!
/Michaela

Detta är ju så svårt o fotta:P Mina katter bara springer iväg! Helt rätt ögonblick du har fottat de i, skickligt !

Vilka underbart vackra bilder. Gillar nummer 1 bäst :)
#2 är min favorit! Så synd att du kapade örat. #0 var också jättefin.

Vilka härliga bilder!
Vilka underbara bilder! Jättefina!
Tack för era komentarer! :)