Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 711 ggr
[melowi]
4

(H) Dingos

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha hård kritik på den här bilden 🙂

[melowi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Orginal, utan redigering:

[melowi]
3

Måste bara tillägga: Vid kritiken önskar jag inte allt för komplicerade invecklade ord eller meningar. Kan absolut ingenting om kameror eller någonting utan tar bara bilderna 🤐

Hallonsmurfen
1

Jag tycker att bilden är jättehärlig! Du har lyckats fånga ett jättehäftigt ögonblick, och redigeringen är också väldigt bra. Originalet är lite väl ljus, men jag tycker du lyckats "mörka ner den" utan att det blir för mycket. 👍

#2 Jag är exakt likadan… 🤐

Medarbetare på Pokémon iFokus

Martin
0

Jag hade önskat ett lite större skärpedjup så att dingon där man ser ögat hade haft ett skarpt ansikte, det hade gjort en hel del för bilden tror jag.

Bilden i sig är bra i övrigt även om den är lite rörig, dingo är ju ett flockdjur så det är en bra miljöbild tycker jag.

Ett alternativ till komposition hade kunnat vara att ta med mer, så att du inte "klippte" bort benen på de två i förgrunden men jag gillar den tighta beskärning du gjort här så det funkar ändå, för mig i alla fall.

mvh Martin

Lavendelnos
0

Ashäftig bild och bra redigering!

RoxannaS
0

Måste få säga att bilden är grymt läcker!
Sen är jag lite nyfiken, vad är en dingo för nått? 😛

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[melowi]
0

Hallonsmurfen och Lavendelnos: Tack så hemskt mycket för era fina kommentarer! 🌺*
Martin: Tack så mycket för kritiken, det uppskattas! Håller med om det med benen, är väl medveten om det så ett litet slarvfel 🤪***
MissyMe: Dingon är en vildhund som lever förmestadels i Australien, rovdjuret är olagligt att ha som husdjur och ses endast på djurparker. Dock vet jag inte riktigt hur det är gällande hybrider, inte så insatt i Dingos 🤔 Bilden är tagen på ett zoo, som jag däremot är emot så det blir väl lite att jag försäger mig själv. Lite blandade anledningar haha..

RoxannaS
0

Jaha vadå för zoo? :)

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus