Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-medel
Läst 564 ggr
emeliagranstrom
0

(M) Hund i skogen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tar gärna kritik på dessa bilder!

RoxannaS
0

Jätte fina bilder, men fota helst inte mot solen. 😉

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
emeliagranstrom
0

#2 - Tack, faktiskt var tanken att fota i motljus, tycker det är vackert. Är dock inte så bra på det ännu, men jag jobbar på det!

RoxannaS
0

#3 Okej, jo jag förstår tanken, jag själv gillar de dock inte, men det är väl smaksak. Tycker hunden får fel ljus på sig. Och byter därför färg så här ser den t.ex mer blå ut.

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
emeliagranstrom
0

Ja, det har du rätt i, jag skulle ha kunnat ändra tonen lite då jag redigerade bilden. Tack för kritiken! :)

emeliagranstrom
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev detta bättre?  #4

[melowi]
2

Har inte så mycket att säga men vilken otroligt vacker hund och väldigt fina fotografier. Tycker själv att det är supersnyggt med foron tagna i motljus 😇

emeliagranstrom
0

#7 tack så mycket! :)

ForeverEmma_
1

Två super snygg bilder och att ha motljus i bakgrunden gör hela bilden, tror hela bilden hade bara sett tråkig ut om solen inte var där :)

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Zakaraa
1

#6 Blev mycket bättre än #1 då den röda togen ger ett varmt intryck istället för det kalla som originalen gav. Mycket vacker hund, det är lite synd att man inte ser mer av ögonen men med motljusbilder är ju svårt att få till sånt :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

ebbamedruby
1

Jättefina bilder tycker jag :)

Perly
0

Gillar bilderna skarpt, skulle tipsa om en reflexskärm för att få lite varmare ljus o mer liv i hundens ögon. :)

Alltid Oavsett

emeliagranstrom
0

#12 - Tack, har faktiskt en som jag gjort själv men orkar inte släpa med mig den på skogspromenaden! ;p men tack för tipset! :)

Perly
0

#13 :) De runda ihopfällbara är rätt smidiga så sett om man har en hälla i byxorna att fästa den i.

Alltid Oavsett

emeliagranstrom
0

#14 - Okej, jag har bara en egen som jag gjort och känner inte att jag har så stort behov av att köpa en reflexskärm nu så de får nog va.. haha. Men ändå jättetack för tipset! :)

Cahira
1

Jag undrar hur bilden skulle se ut i svart/vitt. :) Tror det skulle kunna bli riktigt läckert. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Misarn
1

#6 Det blev mycket bättre, otroligt fina bilder :-)