Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 268 ggr
AnnaJohansson
0

Kritik på djurbilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill gärna ha kommentarer och/eller kritik på dessa bilderna!

Första bilden: En söt katt ute i trädgården! Fotad med en Canon EOS 350D och ett Tamron 70-300!

// Mvh Anna :)

AnnaJohansson
0

Andra bilden: En söt katt ute i trädgården! Fotad med en Canon EOS 350D och ett Tamron 70-300!

AnnaJohansson
0

Tredje bilden: En söt katt ute i trädgården! Fotad med en Canon EOS 350D och ett Tamron 70-300!

AnnaJohansson
0

Fjärde bilden: Min kusins kanin, Löwen/Lejonhuvad. Fotad med en Canon EOS 350D och ett Tamron 55-200!

Har klonat bort hans koppel i högerkanten!

AnnaJohansson
0

Femte bilden: En ponny i hagen vid Gunnebo. Fotad med en Canon EOS 350D och ett Tamron 55-200!

AnnaJohansson
0

Sjätte bilden: Mitt marsvin Lady i trädgården i kvällssolen!! Fotad med en Canon EOS 350D och ett Tamron 55-200!

Den första bilden jag tog med mitt Tamron 55-200!

AnnaJohansson
0

Sjunde bilden: Min kusins kanin, Löwen/Lejonhuvad. Fotad med en Canon EOS 350D och ett Tamron 55-200!

AnnaJohansson
0

*Putt* :D

Melianna
0

Jättefina bilder:) hade dock gärna sett endel av dom lite större, sen blir det lite jobbigt när det är så många bilder, du få säkert fler kommentarer om du lägger ut lite färre år gången?:)
Tyckte bäst om nr 2 iaf!:)

MVH Anna

AnnaJohansson
0

#8 Tack tack!

Ja, jag vet (tycker jag också) men eftersom jag gjorde dem för att ha på min hemsida blev dem så små! Men ska tänka på att göra större nästa gång! Orkade helt enkelt inte idag x) Haha, jo det blev lite bildbomb!