Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: övrigt
Läst 570 ggr
Zakaraa
0

Bästa fotoboken?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska göra en fotobok som gåva till mor min då vår älsta hund snart troligtvis inte kommer finnas kvar längre 😕 men vet inte riktigt vart jag ska beställa boken från.
Jag fåt då och då erbjudanden från Photobox med väldigt fina erbjudanden på billigare böcker men vet inte hur de är med just framkallandet. Vet ju till exempel att vissa företag förändrar, kapar och förstör bilderna rent av (en kompis bild blev exempelvis enormt mörk så den blev superful)

Så tänkte därför höra här vad Ni tycker jag ska vända mig till för företag :)
Jag är ute efter en max 50sidors bok (håller på att gå igenom alla bilder så vet inte hur många jag får ihop som jag vill använda, haha) gärna lite snyggare och kanske om det går att man kan lägga till texter under/vid bilderna sådär lite fint.

Tips och förslag är välkomna! :)
Bifogar bild på vår góa 10åriga blandis Nappe <3

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[Teddies matte]
0

Ifolor kanske kunde vara något?

emeliagranstrom
0

Jag tycker att photobox är superbra, min pappa har beställt fotoböcker därifrån och bilderna blir superfina och precis som du vill ha dem. :)

Zakaraa
1

#1 Aldrig hört talas om det, är de bra? :)

#2 Ja jag beställde en större förstoring förut och den blev väldigt bra trots att bildens egna kvalité var dålig till att börja med. Så det känns som att de skulle vara ett bra val :)

[Teddies matte]
0

#3 Folk verkar nöjda iallafall, gå in och kolla.

Har själv nyss beställt en fotobok därifrån som jag väntar på.

Zakaraa
0

#4 Ah okej då väntar jag på att du fått boken så jag får höra din personliga åsikt kring sidan :)

Perly
0

Följer. :)

Alltid Oavsett

[Teddies matte]
0

#5 Den var väl helt ok, färgerna var dock lite sådär och kvalitén helt okej men kunde ha varit bättre, man får ju vad man betalar för förstås.