Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 843 ggr
[Quellii]
0

Kritik - Ståtlig fjäril

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en fjäril som glatt poserade för mig för ett par dagar sen, vad tycker ni? Kritik tack :)

Discard
0

Kan inte klaga på något!! :)

Puma77
0

Underbar är mitt ord.

//Pia

[Quellii]
0

Tack båda två :D

Mysterious
0

ser inget som är dåligt i bilden…en av dom vackraste fjärilbilderna jag sett på länge

Love-Charlie
0

Jag tkr dock att det ser konstigt ut när ena vingen är suddig . annars en vacker bild :)

KvirrZ
0

Jättefin! Lite synd att vingen är suddig.

- Mvh Emma

[Quellii]
0

Tackar ^^ Skärpedjupet kanske blev lite kort? Men iaf ^^

Prizma_o_Kristall
0

Supersnygg fjärilsfoto! :)

Puma77
0

I det här fallet tycker jag inte att det gör något. Det framhäver fjärilens huvud mycket bättre o det är gärna dit man vill få blicken. Skillnad hade kanske varit om det var vingarnas mönster som man ville framhäva.

//Pia

KuroTenshi
0

väldigt fin bild du har tagit! Skrattande

Lyton
0

Riktigt vacker bild.

Lizzan
0

Superfin bild, härliga färger

irma
0

mycket fin fjärils bild,,gillar att snabeln och huvudet har super skärpa… :-) som dom andra sa,,, fördel att en del av vingen är suddig…

Nemii
0

Tar förgivet att du redigerat den i photoshop och att du använt skärpe-penseln på och innanför snabeln. Det synd mycket tydligt om man tittar och det stör mig lite. Sen att ena vingen är suddig, men det går ju inte att göra så mycket åt! Men det var ändå en mycket vacker bild! :)

Anna
0

Fantastisk!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Quellii]
0

Oj, hade glömt denna tråd :)

Tack för allas kommentarer ^^

Equipage
0

Väldigt snygg! Har ingenting att klaga på förutom att vingen ser konstigt suddig ut(A)

Jag skulle för övrigt vara duktig och rösta som bara en innan hade gjort ( >_> ), så jag tryckte såklart på 1 för en förstaplats x'D Förlåt att jag förstörde allt men vu vet du i alla fall att den fortfarande ska vara på 5 stjärnor x'''D

/LinDA

steffy
0

kanonfint foto du har tagit.

FeliciaS
0

Jättefint foto m fina färger, bra skärpa och kontrast. Tycker dock att du kunde haft längre skärpedjup :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

LJfoto
0

#5  håller med, men en underbar bild :)

[Quellii]
0

Här kommer en där snabeln inte behövdes skärpas upp, hade totalt missat den :)