Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 539 ggr
Fridaaaa
1

(L) Hund utomhus

Bild 1

Bild 2

Bild 3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moalinn
0

Har lite svårt att bedöma bilderna i och med att du har lagt in dem direkt i inlägget. Lättare hade varit om du kan lägga upp en bild i taget med "bifoga bild/fil". 🙂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Fridaaaa
0

#1 Varför skulle det vara svårare?

[Nelley]
0

#2 Kanske för att man inte kan zooma in/få bättre skärpa genom att trycka på den. :)

Fridaaaa
0

#3 Klart man kan zooma in, kan jag på min dator, ipad och iphone i alla fall 😉Tyckte bara det var lättare att ha bilderna samlade. För mig är det ingen direkt skillnad mellan att ladda upp direkt i inlägget & zooma in än att lägga upp på andra sättet och klicka upp bilden.
Sitter inte vid datorn just nu så kan inte lägga upp på nytt. 
Men vill gärna ha kritik på bilderna istället för annat, då jag valt att göra så här nu denna gången 🙂 Men får väl köra på det andra sättet nästa gång.

Grace2009
0

Högerklicka på bilden och klicka på "Visa bild", då blir den i helskärm, är den större än helskärm brukar muspekaren bli ett förstoringsglas så man klickar på bilden och den blir i originalstorlek.

Moalinn
1

Anledningen till varför jag vill att man ska lägga in bilderna med bifoga bild är främst för att det gör det lättare att se bilderna. Man behöver inte göra saker som tar extra tid, till exempel när man trycker "visa bild" måste man sen tycka gå tillbaka för att skriva. Jag tycker om att bara kunna byta flik för att kunna ge en rättvis bedömning och kunna gå tillbaka i bilden för att bekräfta mina tankar.

Dessutom så sammarbetar inte firefox och iFokus när det kommer till bilder som är inbäddade i inlägg, de blir beskurna.

Så du får gärna lägga in bilderna på nytt när du har möjlighet! Glad

Medarbetare på Djurfoto

Fridaaaa
0

#6 För mig tar det inte extra tid. Läs #4.

Moalinn
2

#7 fast vem är det som ska kritisera bilderna? Man får försöka se ur ettstörre perspektiv. Men men, tänk på det bara tills nästa gång!

Medarbetare på Djurfoto

Fridaaaa
0

#8 Sitter dock vid ipaden så kan inte lägga upp på nytt.
Upp till var & en hur man vill göra, hittade inget i reglerna att man inte får göra så här? Jag tycker man kan ge lätt kritik ändå på detta, men är mitt personliga tycke.

Tråden kan låsas eftersom det är om allting annat.