Studio-foton! *katter*
och jag vet att bakgrunden är hemsk, men jag fick inte välja så det blev bara den :P
På första "kortet" gillar jag dom två översta bilderna bäst. Väldigt fina, bra skärpa. Närbilden på första "kortet" skulle jag gärna ha lite mer luft ovanför katten! På andra "kortet" gillar jag den första bilden mest. Bra fångat :) Dom sista bilderna var också väldigt fina! Väldigt söt katt också ^^
#4. Tack så mycket!:D

Jättefina! tyckte klart bäst om bilderna i det andra kollaget, dom var så livliga:) har inte mkt negativt att säga tycker kanske du akn tänka lite på kompositionen i huvud bilden i det första kollaget, att inte centrera huvudet. att lämna mer luft på den sida djuret tittar åt brukar funka bra:)
MVH Anna
#6. Okej =) Ja dom tycker jag oxå bäst om, för kisse ser så busig ut där.
Ska tänka på det! :D
och oj oj oj vad jag har blivit inspirerad i helgen! och en bekant har fixat så att jag troligtvis kommer få fota på en kattutställning nästa månad :o jisses. jag måste köpa blixtar XD
Jättefina! Verkligen imponerad. Men en sak jag tänkte på är att det var randig bakgrund. Och när ränderna är sneda så får man känslan av att du lutat kameran, vilket du kanske inte har. Det var bara en liten detalj jag störde mig på, men bortsett från det var dom helt underbara
Superläckra bilder Linda.. Verkligen med tanke på första gången som "studiofotograf"!
GRATTIS :)

jättejättejättefina ! vad anävnder du för kamera ? pris ? och har du alls redigerat dem ? typ oskärpa ?
#8. Tack så mycket! Ja tyvärr, det var inte jag som valde bakgrunden och tyvärr var bakgruden sned :/
#9. Tack! :D
Fina bilder å ja, bakgrunden va för hemsk!! :D Men annars tycker jag att du lyckats fånga kissens uttryck. Mycket fin katt dessutom.
#0 den översta högra bilden fungerade bakgrunden mkt bra :) men när man ser skarpa konturer i bakgrunden så passar den mindre bra tycker jag ..men absolut inte hemsk :) keep going :D
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
otroligt vackra :D
super fina bilder, är lite nyfiken är dom fotade me blixt ?
#15. Man brukar använda blixt när man fotar studio? :)
Dom är fotade med hjälp av 4 studioblixtar :)

super fina bilder :D
Grymt snygga kort!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Gud vad underbara bilder!!! Hur mycket uttryck som helst i bilderna! speciellt i #1
BRA jobbat!
Bara en fråga, hur fick ni katterna att ligga still? :P ja tycker personligen att det är jätte svårt att fota katter! Dem är ju inte så lätta att dressera till att sitta still! ;)