Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 184 ggr
Xiox
0

Hundbild - vill ha kritik :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill gärna ha kritiker på den här bilden!

Sarawibron
0

Kanse lite suddig, & lite ointressant men annars fin :) Tänk på att försöka hitta en bra position releterad till en bra vinkel.

Abico
0

Det hade blivit en intressantare bild om hunden hade sett rakt in i kameran eller iaf. sett lite mer uppmärksam ut. Bilden är ganska tråkig, där finns ingen skärpa och färgerna är trista. Dessutom har du damm (?) på linsen (den stora fläcken). Jobba på.

Hanna 

Melianna
0

Jag måste säga att jag såg faktiskt inte kaninen förän jag tittade andra gången..:) Det jag tycker at du kunde ha förbättrat med din bild är dels kameravinkeln försök att befinna dej i ögonhöjd med hunden då du fotar, i det här fallet ser hunden ut att ligga ner så då får du gå ner ännu lägre. fokusera på ögonen så att bilden ser skarp ut och gör gärna ngt roligt ljud innan du trycker av för att få hunden att titta upp mot dej. att du fått en "flare" betyder att du fotograferat så att solljus har trängt in i linsen har du en system kamera kan du använda ett motljusskydd men annars brukar det gå bra att skugga med handen istället bara den inte kommer med i bild;)

MVH Anna

[Linsenhejhej]
0

Fusk! Det där är min bild syrran!!!