Uggla ;D
Jag var på Kolmården i sommras, och Kameran fick självklart följa med ;D Tuvärr fick jag inte så många bra bilder. Fast har inte kollat igenom så noga än . Aja.. Jag lägger ut en på En jättesööt Uggla som ja blev väldigt förtjust i :D Vill gärna ha kommentarer och Kritik.
Kramar Från Louice - Jooline ^^
Vad kul med en bild på en uggla! Jag gillar faktiskt att ugglan är vänd bort från dig, men att man ser huvudet i profil. Du har också fått till en ren bakgrund, och fina färger. Men kompositionen känns inte helt rätt, mer luft åt vänster skulle behövas. Sen behöver du inte så mycket luft i överkant. Snyggt jobbat!
Tack :D Det var svårt att ta den bilden eftersom Det va mycket publik XP
Dina bild var jättefin i den vinkeln :) jag var faktiskt också på kolmården ^^, och tog också på pontus .. :D
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Tack :D Din va oxå fäldigt fin :D

Jag tror att jag också var där :D Samma dag, tror att jag såg någo med kamera ;)
#5 det är himla många där med kamera.. hur många har inte fotograferat på kolmården? :P
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

;)
Jag har inte fotograferat på kolmården ;)
#5 :D Va kul :P Ja minnsinte vilket datum vi va där :P men ja tror det va den 4 Aug. :P

Jag har ingen aning, varit där två gånger iår. eller var det tre?
Syrran vann biljetter till McDonaldsdagen där & så blev vi inbjudna dit av Barncancerföreningen.
Okeej :P Men Hur såg ut? Om det nu va jag :P

Det kollade jag inte på xD
Ookeej