Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettallmänt
Läst 206 ggr
Olysios
0

Friläggning..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har fortfarande inte riktigt lärt mig hur man gör det perfekt men tycker ändå resultatet blev hyfsat .. testade lite olika metoder och tycker det blev relativt bra :) några som vill kritisera så varsågod :) Gärna konstruktiv kritik :)

Annars en rolig bild på min Vovve när han egentligen hoppar efter en boll som inte är med i varken orginalet eller denna :)

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Abico
0

Riktigt snyggt! Färgerna är lite trista innanför ramen. Men det är inget man tänker på vid första blicken, då är det bara "wow!". Men du kanske skulle dra upp kontrasten lite på gräset iaf?

Hanna 

Anna
0

Bravo!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Sissi
0

Bra jobbat!
Jag vet vilket petjobb det är att frilägga just djur och alla pälsdetaljer!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

L8sson
0

häfftig bild. va ju riktigt bra :)

Cydonia
0

Du har verkligen lyckats jättebra! Hunden ser inte alls konstig ut, du verkar ha lagt ner ett jättejobb på det här. Sen är frisbeen inte helt rund, utan har små kanter och sånt, men det syns inte alltför mycket.

Hennum
0

så häftigt! tänk om man kunde göra så! har försökt. behöver nog mer träning

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

fotokrafs
0

Hej. Kul idé och fin friläggning men..

är det bara jag som stör mig på att den hoppar åt fel håll liksom. Vore bättre med en bild när hunden kommer mot en, asså så den kan hoppar ur bilden. Är jag otydlig?Fundersam

Nemii
0

#7 förstår vad du menar. Men jag tycker att det påminner lite om en sån där "omöjlighets bild". Någon som vet vad jag menar? Som den där balkongen som är både en ovan och en undersida på samma gång. Aja, men ska man se det lite mer "korrekt" så hoppar den ju onekligen åt fel håll

Marija
0

Jätte fint!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Olysios
0

Tack för all kritik, min data har varit paj så harinte kunna tacka tidigare, men ska tänka på all kritik :)

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se