Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 428 ggr
Wiizy
0

marsvin!<3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina 2 marsvin ute :)

laddar upp 2 bilder på dom.. :P

Wiizy
0

och så våfflan ensam…

Abico
0

Jag tycker att du ska gå ner på samma höjd som marsvinen. Det är så trist med bilder där man får "titta ner" på grisarna. Så på med oömma kläder och ner och kräla på marken med marsvinen, dom kan värka lite förvånade först. Men efter ett tag tycker dom bara det är kul att ha matte på samma nivå, eller också ignorerar dom dig totalt, fråga Sune ;P

Hanna 

L8sson
0

^är de här en bra sån bild i deras nivå ?? fasst den blev inge bra för man ser inte hennes ögon :(

Olysios
0

#3 japp exakt, asså jag tycker själv det är gulligt i den där posen .. :D .. tyvärr tycker jag spiralen förstör :P
Här är min söta hane Goliat, 6år gammal :)

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Abico
0

#3 - Mycket bättre. Just där gör det inget att man inte ser ögonen, men försök att ta lite snett framifrån. Och tänk på att ha en neutral bakgrund. Det kommer bli super om du bara jobbar lite på det :)

#4 - Åh, så söt ^^ Men vad är det han har i pälsen? Har han varit på maskrosorna eller? :P

Hanna 

L8sson
0

#4 aa väntar på att skaffa mej ett pogram så jag kan ta bort sånt ^^

#5 mm ska jobba hårt hehe ^^

denna bild då ^^ mitt andrfa marsvin skulle ha flyttat på sej va ?? då skulle den bli bättre ??

L8sson
0

#6 säger till mej sj diräkt att den där bilden va skit kass XD haha bakrunden distrherar och bilden är ju suddig haha

Wiizy
0

#2 Den andra bilden var menad att trädet skulle med igentligen , :P så då kan jag ju inte ligga ;) men jag förstår syftet….

L8sson
0

igår dog denna skrutt :/ vill lägga in denna bild för ett minne av honom och att de va dom sista gångerna jag fick ta kort på honom

Idril
0

#9 beklagar….hoppas han får det bra i marsvinshimlen….<3

L8sson
0

#10 tack

Olysios
0

#5 haha ja exakt han lektei maskrosornasom är favvo födan ute och så fick han lite på sig och sen la jag han på filten :)

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se