Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 256 ggr
Sossso
0

Kattbilder - KOMMENTERA (:

Tjooh :D Jao, nu har jag alltså fixat i ordning lite med mina kattbilder. De är ju inte alls av samma kvalité som om jag fotat med systemkamera, men ja har ju som sagt var digitalkamera ända tills i februari.. :/ ^^ Hur som helst så är jag faktiskt ganska nöjd med allihopa, men jag vill ha kommentarer och tål kritik :P

Sossso
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1. Ja, här är min 10-åriga bondkatt Kissinger. Jag är helt nöjd med bilden, hoppas bara jag inte får så hård kritik att jag ramlar av stolen xD Nejdå, ni får säga vad ni vill, jag är ändå nöjd :P

Sossso
0

Bild 2. Här är Kissinger igen, dock så blev det taskigt med utrymme under hakan/nosen, försök att inte kritisera det, jag vet redan om det.. :P

Sossso
0

Bild 3.  Här är min andra kisse Ninja. Hon är en tvårig, perser/bondk. :P så himla söt :P Dock så gillar hon inte min kamera, så det är svårt att få med henne på bild.. :P

Här är en bild på hennes öga. Jag gillar bilden på ett sätt, men på ett sätt inte.. :P

Sossso
0

Bild 4.  Här kommer en bild jag väldigt gärna vill ha kommentarer om.. Den togs medan Ninja lekte med en liten blomkvist.. Jag gillar blommans färg mot den dystra bakgrunden .. Vad tycker ni ?

Jooline
0

Fina Bilder :P Gillar Nog 3:an mäst ^^

Sotis
0

Gud så fina!=D

Minka
0

#1 Lite trött, tråkigt uttryck och lite för mörk. Stör mig lite på dom ljusa partierna vid morrhårena, som blivit lite utfrätt på ett ställe. Skulle ha önskat lite mer luft till höger.

#2 Gillar inte alls den här bilden, tyvärr. Alldeles för tajt beskuren vid nosen.

#3 Denna bilden är nog min favorit. Intressant bild, ögonen gör allt! Skulle dock tjäna på att bli beskärd, möjligtvis i liggande format av något slag och kapa en bit nedanför och ovanför ögat men lämna all luft åt det hållet katten tittar åt kvar.

#4 Är det en tass, svans eller ingetdera? Såg inte vad motivet föreställde förän jag kollade vad filen hette (:

Sossso
0

Tack så mycket allihop :P