(M) Katt äter mus
Ja alla djurbilder behöver ju inte vara så Lovey-Dovey för att vara bra🙂
Så tar gärna emot kritik på denna bild ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Om någon har ett tips hur jag kan redigera kattens rygg att inte vara så blå, så tar jag gärna emot detta!
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Jag gillar bilden, just för att den inte är "gulli-pulli" utan lite mera från kattens sätt att se på saker.
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
#2 hahaha kan tala om att blicken följde med morrningar på samma nivå som en betongborr, han blev hel tokig när han fick musen 😂
Är musen vild? Ovanlig färg i så fall :)
#4 Nej, det var en fryst (upptinad) orm-mats mus från djuraffären ^^
Ja, jag tyckte den såg lite blå ut ^^ Har aldrig tänk på att man kan ge katter sånna.
#1 Fixade det blåa på ryggen plus att jag förstärkte ögonen så den gröna färgen kommer fram mer. Hoppas att du blir nöjd :)
FOTOGRAFEN VILLE
http://fotografen.no-ip.biz/