Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 196 ggr
sumpen
0

hundvalp och hästöga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej tog ett par bilder i dag när mamma red, jag vet att jag lagt in dom på foto.ifokus med men jag tänkte alla som är här inne är kanske inte inne på foto.ifokus =)

börjar med en hundvalp =D   -->

sumpen
0

hundvalpen igen, så hiiimla söööt

sumpen
0

hästögat =)

sumpen
0

hästens andra öga, dock inte lika bra.. ville bara visa att hon har vita och svarta ögonfransar… :P

sumpen
0

ingen som har någon/några kommentarer?

Kavitha
0

Hunden var himla söt. Ser precis ut som min systers hund när det var valp. Tyckte dock att bild 2 på hunden var lite mörk.

Hästögonen var ganska bra dom också, men den första bilden skulle jag tagit lite mer nerifrån för att få en bättre vinkel. Den andra hästögebilden var bra i höjd, men jag skulle nog ställt mig mer till höger om hästen. Nu hamnar allt ljus på nosryggen som  dessutom är vit istället och då försvinner uppmärksamheten från ögat som har hamnat i skuggan.

Minka
0

#0 Tråkigt ljus och ingen perfekt skärpa. Skulle vara trevligt om man såg ögonen! Bra dock att du gått ner och fotat på hundens nivå.

#1 Lite för mörk, men väldigt härligt uttryck. Kanske hade du kunnat gå ner lite till på hundens nivå på denna bilden, den blir lite platt nu.

#2 Gillar den här bilden bäst av ögonbilderna. Hade nog blivit bättre utan grimman/tränset. Bra skärpa annars.

#3 Lite för rörig, skulle nog vinna på att beskäras en hel del.

[Dandelion1000]
0

Här är ett fint häst öga.. Taget av Evelina andersson och bilden e på Boije. :D