Hästporträtt
Den här bilden finns även uppladdade på hastfoto.ifokus, men jag vill gärna höra vad ni har att säga (eller skriva, hehe) också.
Jag tog bilden igårkväll i motljus. Hade som idé att underexponera den skarpt så att endast konturerna som solen lyste igenom skulle synas. Vad tycker ni, blev den bara allmänt konstig? Skulle även vilja ha tips på eventuell redigering då den för tillfället är oredigerad.
Mycket vacker bild! Tycker du har lyckats bra med din idé om att underexponera den. Skulle dock önska se mer konturer under mule och runt öronen. För övrigt kan jag inte påpeka några andra förbättringar, tycker den ser bra ut, en häftig bild! Tummen upp.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Vad roligt att du tycker det, tack! Mer konturer runt mulen och öronen håller jag med om, borde ha tagit några steg åt sidan.
Jag gillar bilden jättemycket! Håller med ovanstående om att det hade varit snyggt med konturer runt mulen och öronen, men det är en mindre detalj tycker jag. Kanonsnyggt!

JÄTTE VACKER, tycker det är så fint när manen lyser upp i den mörka bakrunden, det liknar en sagohäst ^^,
Jätteläcker bild.
//Pia
Riktigt bra fångat! Kanske aningen för mörk… kan inte riktigt bestämma mig. Hade kunnat tänka mig en smal springa i öppen dörr i bakgrunden, kanske lite andedräkt som står ut….
Får intrycket av att det som nu är fotograferat som kanske är det första som möter en hästägare i ottan, när han öppnar stalldörren och innan ljuset slagits på.
Riktigt läckert foto!
mvh Martin
Wow, den här bilden gillar jag verkligen jättemycket -snyggt!
Jättekul att så många gillar den, tack =)
#6 Faktum är att bilden är tagen i hagen, roligt att man kan spinna vidare såpass om den :)
Jag gillar verkligen känslan i den här bilden. Sen kan man spekulera i hur bilden hade blivit om det var mer ljus runt mulen och/eller öronen (skulle vara väldigt kul att kunna jämföra) men nu tog du den här bilden. Och i mina ögon lyckades du väldigt bra ^^

jaaa. det är så otroligt vacker! hästar är vackra djur och när man ser den här bilden blir man nästan religiös.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Tack, roligt att höra :)
Läcker bild :)
Mycket vacker bild. Speciell.

Grymt fin bild!
Tack!