Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 233 ggr
Fallande
0

Kattbild - Kritik?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog denna bild idag med mitt nya objektiv. Har inte lärt mig hantera objektivet, och fotade inne, så jag andvände blixt. Har inte redigerat den något och bilden är ganska mörk, men jag tycker faktiskt att den passar som så.

Men nu handlar det inte om vad jag tycker, utan om vad ni tycker ^^, Ge mig både ros och ris ^^

Mvh Sara

Olysios
0

lite för mörk för min smak :) annars skulle den nog vara fin..

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Fallande
0

Hehe ok :P Men meningen var att den skulle vara mörk :P Kan redigera den lite, så att den blir ljusare och se hur det blir ^^

Mvh Sara

Tillägg: Lade upp bidlen här, uppljusad.

Olysios
0

ja asså det är inget fel att den var mörk tycker om den och så bara lite lite mörk för min smak men andra blev lite bättre :) du har "skit" söt katt :D <3

www.tmfoto.se

Sossso
0

Jättesött, men jag skulle vilja ha bakgrunden ännu lite ljusare :P men den var fin som mörk också :D

Fallande
0

#3 Tack ^^

#4 Den här kanske blev bättre?

Mvh Sara

Olysios
0

absolut :)

www.tmfoto.se

Olysios
0

absolut :)

www.tmfoto.se

Sossso
0

Joo, de blev det :D Fast bakgrunden, ÄNNU lite mer ljus ? :P

Minka
0

Bilden är alldeles för mörkt och brusig, tyvärr!
Men det är bara att fortsätta öva (;

Fallande
0

#8 haha ännu ljusare? Vissa bli visst aldrig nöjda ;P Får prova det en annan gång, mitt photoshop har bestämt sig för att sluta funka just nu x_x

#9 ok

Mvh Sara

Sossso
0

#10. hahha x') Okeej, sånt är mitt med ibland, man blir vansinnig :P Eller hur? Vill du se en av mina bilder ?

Här kommer en på en häst som heter London.

Fallande
0

#11 Ooo vad fin bild! :D Är i skolan nu ^^ Där funkar ps CS2 alltid Cool Så nu kan jag fixa till det^^

Mvh Sara

Ps: Nehe -_- Nu är det så att skolans datorskärm är för mörk och dessa föråldriga skärmar går inte och ljusa upp

Sossso
0

jaoo, jag är i skolan nu :P Sitter i datasalen, men allt är så suddigt här :/ Får titta på det hemma sen ;)