En av dom bästa bilderna jag tagit!
Färgerna är mycket fina, men bilden saknar skärpa och bakgrunden är störande…Tyvärr faller den mig inte i smaken.

solrosen stod i en rabatt som ligger precis framför huset, jag stör mig också lite på bakgrunden x)
skärpan är inte så bra, och du fick inte riktigt med ett utav blombladen, men annars fin bild
Tycker bilden är ganska tråkig,har ingen skärpa och tråkig bakrund :(
När jag läste rubriken så tänkte jag mig en helt fantastisk bild med värdens motiv eller något sånt, men blev lite besviken, men det är bara fortsätta att försöka, kan en annan vinkel eller att gå lite närmare och tänk på skärpan :)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Bakgrunden är rätt så tråkig.
Bilden är lite suddig. men annars va bilden hel fin

Tycker den är fin, kul att du fått med både en fjäril och en humla på samma gång! Såg inte humlan först…
//Linnea
Välkommen att titta in på min blogg!

Säger som dom andra, lite dålig skärpa och lite trist bakgrun, men den kan man inte alltid göra någonting åt. Men som sagt fortsätt träna! Lovar att du kommer lära dig massor och så bara du tränar vidare! Kul att du är nöjd över din bild i alla fall. Men snart blir dom säkert ännu finare! =) Lycka till i framtiden!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

aa :)
Jag var ute och skulle vattna blomman, och då såg jag humlan och fjärilen, och tyckte att det såg så gulligt ut att jag bara sprang in och hämtade kameran XD

Tyvärr sitter inte skärpan där den borde.
Men det är bara fortsätta träna, träna och träna!