Fotoutmaning #5 "Rörelse"
Först och främst vill jag tacka ThereseE för första platsen!
Nu är det min tur att skapa en ny utmaning, det är första gången jag gör det men jag lovar att göra mitt bästa.
Till denna utmaning har jag valt ämnet rörelse.
Det är fritt att tolka det hur ni vill, men kom ihåg att det har med djurfoto att göra.
Utmaningen håller på fram till den 6:e september och vinnaren presenteras senast den 8:e september.
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
(Kom ihåg att det handlar om djurfoto)
Tidigare teman: #1. Sommar #2. Tillsammans #3. Regn #4. Busigt
----
Regler
*Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat.
*Lägg gärna till information om var, när och hur.
*Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
*Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Ämnet denna gång är alltså Rörelse!

Mitt bidrag; min älskade Leo! ^^, Okej, inte världens bästa bild heller, "tofflorna" kom ju med och sen blev den dessutom suddig.. - men jag hoppas att man får ha med bidraget, hihi. :P

Som många av er säkert har märkt så strular sajten lite.
#7 Leoponken jag ser tyvärr inte bilden, men du är välkommen att göra ett nytt försök.
Mvh Ida

saknar bilden.
Försök igen och skulle det inte fungera så är ni välkommna att maila bilden till IdaaFredriksson@hotmail.com
mvh Ida

Men va märkligt! den fanns där igår:P Nå nu har jag lagt tillbax den igen iaf:)
/Anna

Årets Ponny 2007
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
Den som ska avgöra den här utmaningen får det svårt.. En himla massa fina bilder!! :)

härliga bilder

8 september avslutades den här utmaningen, så ni är för sent ute ;)

i svart/vitt