Lite aktivitet! :P
Kom igen nu… var lite aktiva, bara sitter och väntar på besvarade eller nyinlgda inlägg!! :P Skicka upp lite bilder från sommaren som varit, såklart på dina djur ^^
Är sugen att kika in lite nya bilder så ta nån som inte varit uppe på djurfoto förut :)
Skickar upp en bild från sommras då vi åt glass och det kom en hungrig gråsparvs hane som redan hade ett byte ;)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Trevlig bild! Fullt upp med photoshopkurs nu, så hinner inte ut och fotografera så mycket 
mvh Martin
#1 åhh fast det är väll kul :D
www.tmfoto.se
#3 ne vad söt :D önskade att min hund var bad galen :(
www.tmfoto.se
#6 Åhh va roligt att du tycker det! glad jag blev 8)
tycker din bild är väldigt häftig, jättefin ^^

#9 Väldigt härlig bild! Man längtar verkligen till sommaren när man tittar på den (; Synd att ena ögat är helt svart bara, men det är inte lätt med hundar med svarta partier. Tycker du lyckats väldigt bra annars.
Slänger upp en bild på min katt, skulle försöka fotografera några höstbilder igår, men hon var ingen vidare fotomodell, hon ville nästan aldrig sitta stilla!
#5 gud nej!! :O han avskyr både sköar och badkar .. men vatten pölar är roligt!! men inte lika kul för mig då jag måste bada honom..
Bilden : Nybadad XD
www.tmfoto.se
#10 Fantastisk bild på en mycket fin katt! Härliga färger och bra komposition. Den ända som jag egentligen kan påpeka är den överexponerade pälsen till vänster, vid huvudet. Annars en mycket lyckad bild enligt mig.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

#16 skulle nog inte fotograferat i medljus .. ljuset lyser rakt ner i din lins och gör bilden matt.. så försök alltid tänka på att ha solen i ryggen vid fotografering av djur.. :) Om du ska fotografera i medljus så bör man nog ha Motljusskydd..
Skickar upp en relativt ny bild :)
www.tmfoto.se

Jätte fiiiina bilder

#19 Jättefin bild, men jag antar att det inte är du som fotograferat den eftersom du själv är med på den?
Lägg bara upp bilder du fotograferat själv här! (;

Förlåt, ska ej upprepas.
jag gillar denna bild väldigt mkt :) bakrunden stör men jajaj ögonkontakten med katten gillar jag :)
(de e våran katt Babe)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
denna med lite kaxig stil men vilken ögonkontakt man får med katten ^^
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

#17 tack för tipset ^^