Hundporträtt

jag tycker att den där han sitter på stubben är helt underbar! synd att han inte tittar i kameran
den första är oxå väldigt fin, inte lika rolig bara. men kul att han tittar mer åt ditt håll och ser så pigg ut. vilket han iofs gör i andra oxå. fint när det blåseri pälsen
sista bilden ser man inte ögonen så bra på och det är lite tråkiga färger. man ser inte riktigt vad han gör, om han ligger i gräset, eller går… han går nog.
vilken fin hund föressten, synd att de blev tvugna att lämna bort honom.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Ingen mer som tycker något?
Tyvker första bilden var så enormt fin när han står upp! <3<3
Jag tycker att den 2:a bilden är bäst, den där han sitter på stubben. Har ingen annan kritik förutom att den sista bilden inte hade så klara färger, den blev lite ljus tycker jag. Annars är alla bilderna verkligen jättefina!
Vacker hund också :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Stubbe-bilden var jättehärlig, och älskade att vinden blåste så i pälsen på första bilden! :) Bra gjort!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#0 - Fint! Mer luft på vänster sida och över.
#1 - Min favorit. Jätte fint färger. Mer luft på vänster sida. Skulle velat se mer av stubben.
#2 - Faller mej inte i smaken. Tråkiga färger. Tajtare beskärning och att hunden skulle haft ett piggare uttryck!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
jättefina bilder, men du skulle nog satsa på att ha kortare skärpedjup i dina bilder. Då blir det mer djup och känsla. Då skulle dessa bilder ha blivit verkligt kanon!