Fotoutmaning #7 "Mumsigt"
Jag har valt ämnet "Mumsigt"
Jag vill se era tolkningar på detta ämnet precis som ni
själva känner. =)
Vad är det första du tänker på när du hör ordet mumsigt? det finns jättemycket sätt att tolka det på, och det är det jag vill att ni ska göra =D många olika varianter.
Men kom ihåg att det har med djurfoto att göra.
Utmaningen håller på fram till den 7:e Oktober och vinnaren presenteras senast den 10:e Oktober.
Lycka till allesammans!
/Ida
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
(Kom ihåg att det handlar om djurfoto)
**Tidigare teman:
#1. Sommar
#2. Tillsammans
#3. Regn
#4. Busigt
#5. Rörelse
#6. Äventyr
**
----
Regler
*Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat.
*Lägg gärna till information om var, när och hur.
*Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Lille Iblis äter frukostfilen ute i det gröna, bara åtta veckor på bilden och andra dagen med nya flocken. Visst ser det väl mumsigt ut?

#7 ser ut som en somrig reklambild för festis, så söt bild!!

#15 Vilken söt bild!

#19 haha störskön verkligen! :)
Fina bilder alla, om man får säga det :P

Idag plockade vi massa vindruvor att ha till vin. flugorna tyckte att det var väldigt mumsigt med vindruvor dom med.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Fina bilder allihop :) Tyvärr har jag själv ingen bild att skicka in "/

Härligt mumsiga bilder allihop har xD
Själv har jag tyvärr ingen passande bild att bidra med :( Eller jo, ett jättebra foto har jag, men det är inte på datorn och jag har ingen scanner :/ Det föreställer vår förra katt, Kurran, som äter hamburgare :)
Om jag skulle vara den att välja vinnare så skulle jag välja #9 :D Ursöt bild :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

hej allihopa! nu är jag tillbaka ifrån min resa till Serbien! =) kul att ni har hållit liv i tråden och era bilder är underbara! =D Det blir svårt för mig att avgöra =/ alla e värdiga vinnare =)
#29 Tack så mycket :D
#32 Guud så söt! Gillar färgerna på bilden å kaninen är ju supersöt :)
#34 Välkommen hem! Jadu, de blir ett tufft jobb! ;)
#35 Tack så mkt :)

Tävlingen avslutades igår om jag inte har fel? :)
Jo, det gjorde den. Bidrag #37 kom tyvärr inte med.

gött.. =D nu blire å sammanställa.. =)