Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 245 ggr
Marija
0

Hundbild - Kritik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fotade jag min kompis hund Marvin. Bifogar en bild som jag är särskilt nöjd med. Så nu får ni säga vad ni tycker! :)

Tyvärr försämrades kvaliten, ber er bortse från det.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

emmsaaan
0

Tyckte att bilden var jättefin så du får ingen kritik av mig ;)

Marija
0

#1 Tack ! *putt*

OliviaJ
0

Jättefin Marija :D Vi hade så skoj idag <3 Marvin, min lilla gullhund <3

Marija
0

#3 Tack <3

Sara87
0

Haha, undrar hur jag läser! Tyckte de stod att du fotat ett marsvin så jag förstod inte varför det va en bild på en hund, sen läste jag igen, läste fel då också å trodde att hunden hette Marsvin :D Söt bild å vovve :)

Nicolina
0

Haha! Trodde också det stog marsvin först… sorry! Marsvin är för övrigt ett gulligt namn = )

Gillar den flygande pälsen i bilden samt att hunden är fokuserad på något, ägaren kanske? Synd bara att bilden är lite sne!

Eewwee
0

Jätte fin :D

Kristall
0

Urgullig hund :D Fin bakgrund också *höstälskare som man é xD*. Har ingen så att säga negativ kritik att ge, hunden är placerad till höger vilket jag personligen gillar och det är annars också en fin bild :) Fast bilden blev dock lite kvadratisk enligt mig.. Jag gillar mer rektangulära beskärningar så :P Annars en helt bra bild :-)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Marija
0

Tack allesammans!

#6 Bilden är inte sne. Hunden springer i en backe.

Marija
0

*putt* Ingen mer som har något att säga?

Essgarde
0

tycker den är fin, lite oskarp dock, och det vore bättre om kopplet försvann. Förövrigt är lille Marvin urgullig ^^

svemar
0

superfin hund! Tycker dock att det är störande med den sneda horisontlinjen även om det är en backe. Så tycker jag att det stör att den linjen går "genom huvudet" på hunden. Kunde ha placerats över hundens huvud. Bra att fotografen sitter på hundens nivå! Det är fint liv i bilden

Marija
0

#11 - Tack! Kvaliteten har tyvärr försämrats jätte mycket :/

#12 - Tack! Jo, jag kan hålla med om att den sneda horisonten är störande!