Huskatt
Hej Therese, gör gärna en ny tråd där du lägger bilderna i varje inlägg och inte i bildspel, det är så svårt att se bilderna ordentligt när man inte kan förstora upp dem.
Vore även bra om du kunde vända på dem så de är åt rätt håll :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Självklart! Det verkar dock inte som att de går att vända på. Har lagt dem på datorn och roterat dem men trots det vill de ligga på sidan.
När jag öppnar upp dem i datorn hamnar de på rätt håll. Tar gärna emot tips till nästa gång :)
En sak såg jag själv nu när jag kollar via datorn, vår mediamöbel syns på tok för mycket.. Via mobilen var det väldigt mörk bakgrund, jag kunde bara ana bänken.
Jag tror att du har ett program som rätar upp bilder. Men du måste nog spara om dem så.
Att lägga upp bilder på sidan gör att det blir svårt att göra bra bedömningar av dem. Ser fram emot dem i nytt inlägg och helst rättvända!
En snabb kommentar är dels bakgrunden som du själv påtalat tar en del uppmärksamhet men de verkar även utfrätta i kattens vita partier.
mvh Martin
Om du klickar på bilden kommer den upp rättvänd :) Ska försöka få ordning på det till nästa gång.