Kritik- hård som mjuk! =)
Skulle bli glad om någon skulle vilja kritisera eller favvorisera, dessa följande bilder.=)

Här kommer nästa =)

å nästa

#0 å #6 Va jättesöta ju! :)

Tack! =)
Ett tips är att inte lägga in så många bilder. Det är mycket större risk att folk inte orkar kolla på bilderna och inte kommenterar då.
De flesta bilderna var alldeles för röriga och lite intetsägande. Du borde arbeta mer med komposition och ljus!
Jag gillar första bilden bäst!

vilka bilder tycker du så om?
japp alldelse för många orkar inte kolla igenom dom :(
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Nu har jag mer tid så jag kan försöka kritisera varje bild för sig.
#0: Bästa bilden. Enkel, härlig händelse. Koppeln förstör dock och sakerna i högra hörnet.
#1: Fin komposition, lite trista och suddiga färger dock. Hela bilden är lite grå. Det känns dammigt. Du kan prova höja konstrasterna lite kanske.
#2: Alldeles för starkt ljus (blixt va?). Sen får man ingen kontakt med hunden. Det är svårt att få till bra portätt utan ögonen.
#3: Fokus ligger inte på katten. Du kar kapat svansen. Det är alldeles för mycket saker i rummet för att man ska kunna njuta av bilden.
#4: Katten är alldeles för ljus och oskarp. Du har beskurit för tätt i överkanten. Ingen luft ovanför katten.
#5: Hade varit mycket bättre med enfärgad bakgrund. Blixt i ansiktet på hunden som fräter sönder lite.
#6: Ganska bra bild! Lite för tätt beskuret till vänster. Tråkigt att bilden är uppifrån. Hade blivit bättre i deras nivå.
#7: Ingen luft över eller under motivet. Din logga förstör, det ser bara rörigt ut av den. Lite matta färger. (Höj kontrast lite)
#8: Samma bild som #5?
#0 Pusskalas ;D ?