Tema: Djur i solnedgång
Hejsan
Nu vet jag inte om det finns ett sådant tema som det nästan alltid finns när jag lägger in inlägg. Men jag hoppas att det inte gör det…
Min bild är på min katt Anouk i solnedgången i hästhagen. Hon följer mig överallt, och får då straffet att leka modell när hästarna är utom fotohåll.
Kommentera gärna bilden innan, mycket roligare att läsa och få kritik.
Väldigt fin bild på kissen! :)
oj vilken intressant bild ^^ tycker jag
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Vilken fiin bild :)

Jättefina bilder båda #0 och #3 :D Men jag tycker att den där tråden på kissens bakgrund är lite störande.. Jag vet inte om det är eltråd eller.. ? Men den kan du lätt fixa till i photoshop :D
#3. Jätteunderbar bild :D Superläcker. Älskad x') Fast jag vet inte om det är en stad eller en båt eller nåt i bakgrunden, den stör lite, men det gör ingenting för bilden var så himla fantastisk :P

#3 Den bilden har jag sett förrut, och älskar den ^^ Så jädrans bra!

#3 Underbar bild, gillar den jättemycket!
Tack för alla kommentarer om min bild! :)
http://www.regret-nothing.com
#0: Verkligen jätte fin bild!
#3: Den bilden kan man verkligen kalla: fotad i det rätta ögonblicket! Jätte fin!
Mvh Emelie 

#10 & 11 Ooo! Jag älskar sådana hundar! <3<3 Ska skaffa en sådan i vår förhoppningsvis ^^
#12: Jaa, Dom är verkligen underbara! :)
Mvh Emelie 

Fin bild, häftigt med skuggningen och så. 
#14: Tack så mycket. :)
Mvh Emelie 
#10/11 Fina bilder! Gillar ljuset! En kompis till mej har planer på att skaffa en Sheltie i vår, en Sobelhane :)
#16: Tack tack! Jätte roligt att många tycker om mina bilder. Förstår verkligen att din kompis har planer på en sheltie till nästa vår. Själv går vi i samma planer. Anntingen en till sheltie eller en långhårig chihuahua.
Mvh Emelie 
#3 och #10 super fina bilder!!!! :)

jätte snygg bild.. :') men för att ge kritik, tycker att du skulle haft kameran lite mer åt höger eftersom katten tittar ditåt.. då ser det mkt bättre ut..
Väldigt vacker bild, #0!
Tycker om att man ser konturerna runt om kattens huvud, om man säger så. Kanon!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Jätte fina bilder ;)

#26/#27 Vilka fina bilder ni lyckats ta!! :) Gillar dom verkligen.
#27 - Nämen gud vad härlig bild! :)
#30 - Jätte fri och härlig bild. Fantastisk!

#28 #31 Tack så jättemycket! #30 den bilden är så fin! jätte härlig x)