Medarbetare sökes!
Eftersom sajten hela tiden växer känner jag att jag behöver lite hjälp med att driva den. Som Medarbetare innebär det att du hjälper till att hålla ordning i forumet samt skriva artiklar nån gång ibland. Pma mig vid intresse och berätta lite om dig själv.
/Karolina
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
HAr du hört dig för inne på Hitekatter och Katter? Där finns duktigt folk, som kan fota!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nej det har jag inte gjort, men du får jätte gärna tipsa dem där inne om du vet någon passande för jobbet :)
Varma Hälsningar

Jag kan tänka mig vara med :-)
Mandrakonian, skicka ett pm :)
Varma Hälsningar
Välkomna marnyman som ny Medarbetare på Djurfoto!
Kommer ev ta in en eller två till som Medarbetare.
Varma Hälsningar
VÄlkommen! :D

Välkommen marnyman =D
MVH Fredrika
Välkommen välkommen ;D
Jag söker ytterligare en Medarbetare, så ni är fortfarande välkomna att mejla vid intresse.
Varma Hälsningar
Välkommen marnyman!
Tackar för välkomnandet, presentation kommer att följa i dagarna!
mvh Martin
vad exakt för artiklar behöver man skriva? jag är mkt intresserad av foto och djur, och är väl en ganska bra fotograf(flera stycken har rekommenderat mig i hittekatters iFokus där jag är medarbetare
)
ehm,såg nu hur duktiga alla e här..jag är bara en amatör så jag borde inte bli medarbetare
Naquita, du är ju superduktig! Ni får låta bli att vara så blygsamma! Jantelagen ska vi inte lyda!
Naquita, skicka ett PM till mig och berätta lite om dig själv :)
Varma Hälsningar
Funderade lite på om jag skulle presentera mig i en ny tråd eller inte, men hoppas de flesta läser här, så jag passar på att presentera mig här.
Jag skickade pm till Karolina för några dagar sedan och uttryckte mitt intresse för att bli Medarbetare här på Foto.Ifokus.se, och Karolina tyckte vi skulle testa och se hur det går, så nu är jag Medarbetare här :o) Utöve rdenna sidan är jag Medarbetare på http://www.foto.ifokus.se samt http://www.svensknatur.ifokus.se.
Jag heter Martin, är 32 år (fyllde för en månad sedan ungefär, hipp hipp hurra för mig), bor och jobbar i Malmö. Har ett jobb med varierande arbetstider vilket passar mig utmärkt, mycket jobb och lite tid ibland, men därmed också mycket ledighet ibland. Den spenderas delvis i naturen med kameran i högsta hugg (oftast, men ibland faktiskt även utan den!). Har väl alltid varit intresserad av fotografering, men intresset har ökat de senaste åren och efter att ha slutat plugga och fått jobb efter avslutad utbildning kunde jag börja samla ihop till en kamera, det blev en "avancerad kompaktkamera", en Canon Powershot S3 IS.
Mina största intressen djurmässigt är rovdjur och rovfåglar, men även andra djur i "vilt tillstånd". Det är främst de som hamnar som motiv när jag är ute med kameran. Min "dröm" är att fotografera "De 5 stora" i vilt tillstånd (björn, varg, lo, järv, människan). Den stora inspirationssiten för det är http://www.de5stora.com. Inspiration för fågelfoton hämtar jag bland annat hos Andreas Kanon. Makro och småkryp har jag nästan aldrig varit intresserad eller funderat på - men när jag hittade Tammy Bergströms "Imageorama" förra året så blev jag intresserad av det också, så den typen av foton hoppas jag kunna utveckla mig själv inom denna sommaren.
Jag har också för Foto.IFokus's räkning intervjuat både Andreas och Tammy, läs gärna artiklarna för lite tips om fågel- resp makrofotografering:
Länk till artikeln om Andreas.
Länk till artikeln om Tammy.
Titta gärna in i mitt fotoalbum för att kolla lite bilder jag tagit.
Har ni frågor om mig, mina foton, fotografering av vilda djur/fåglra eller något annat, så fråga på så svarar jag! Bifogat finns en bild från förra sommaren, och jag har inte förändrats speciellt mycket så det är ungefär så jag ser ut fortfarande 
mvh /Martin
mvh Martin
#16 Trevligt att få veta mer om dig =) Välkommen som Medarbetare!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Pm e ivägskickat:)
välkommen som Medarbetare marnyman =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#19 Tack!
mvh Martin
Sajten har fått en till Medarbetare, Essgarde.
Varma Hälsningar
Då har du fullt nu? Annars så har jag sett en massa duktiga folk inne på Svensk Natur……Ska jag slänga ut en trevare till där?
Det kan du göra :)
Varma Hälsningar
Jag kan tänka mig att bli Medarbetare!
jag med.. :) men k.nowak du har väl flera så det räcker nu eller? :)
Just nu har vi så det räcker (tror jag i alla fall, det var så vi sade sist vi snackades vid, eller skrevs vid var det ju…). Men det kommer säkert fler chanser framöver.
mvh /Martin
Medarbetare Djurfoto.IFokus.se
mvh Martin