Studio!
Hur många här är det som fotar i studio? Är lite nyfiken på vad utrustning kan kosta och vad exakt det är man behöver?(exklusive kamera. Har redan spanat på en Nikon D40) 
Jag vet att Melianna och .Linda. studiofotograferar lite.. Jag ska väl börja när jag fått ihop pengar till en utrustning :P
Jag har en studio som jag precis har skaffat, så altså har jag massor kvar att köpa innan jag kan börja kalla den komplett. Men hittills har det bara kostat mig ca 5000 kr :)
Ja, då får man väl börja spara då så kanske man har en till sekelskiftet ;)
Ingen som har en komplett och kan säga ett ca-pris?

det beror ju väldigt mkt på vad du vill ha.. antal blixtar bakgrunder, softboxar, vad det ska vara för kvalitet om du köper det billigaste eller det bästa osv.. om du räknar in objektiv.. småsaker som gråkort ir sändare osv.. Jag har väl lagt kring 15 på mina studiogrejor so far.. :)
Ja, jag hade nog tänkt mig en ganska okomplicerad variant och hålla en hyfsat tajt budget. Men vi får se, det känns inte riktigt aktuellt just nu. Tänkte bara kolla vad kalaset kan landa på så att säga :) Men 15, ja de va inte illa det. Den som ändå hade så mycket ^^