Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-medel
Läst 377 ggr
burmamys
2

(M) Simon och Sindra i klösmöbeln

Vore jätteroligt att få feedback på hur ni uppfattar den här bilden! 

En tanke jag själv har är att den är lite oskarp, men det kan jag tyvärr inte påverka. Men frånsett det, vad tycker ni om? Och vad skulle ni vilja förbättra i bilden? 

Väldigt tacksam för svar!🙂

Ellismakaroner
0

Jättehärlig bild, jag vill bara krypa ner hos dem och somna😍 Så mysig! Och fint att se hur Sindra den yngre liksom gömmer sig hos sin storebror som ser sådär nöjd och jättetuff ut.

Jag tycker det ljusa längst ner på bilden i förgrunden är irriterande, om det hade tagit lite större plats tror jag det hade sett bättre ut, alt om det klippts bort helt. Eftersom bilden är rätt liten ser jag inte om den är oskarp eller inte. Obs jag är absolut ingen expert 😊 

Vill också passa på att nämna att jag tycker dina trådar om dina katter är helt underbara, ser alltid fram emot dem. 🙂

burmamys
0

Tack så mycket för feedback!🙂

Ja håller med om kuddkanten i förgrunden. Kunde inte riktigt bestämma mig, för å ena sidan ville jag att det skulle synas att de låg i en mysplats med kanter, men å andra sidan blev den så överexponerad att pixlarna skriker så jag ville inte ha med för mycket heller. Klurigt det där med ljuset…

Jätteroligt att du gillar mina inlägg om Simon, Saga och Sindra! Du är alltid välkommen att kommentera i trådarna!😉❤️