OT - Dagens händelse
Vad har du gjort idag ^^ har du fotograferat nått kanske :D
Berätta lite om dagen och vad du sysslat med :)
Jag har iaf varit nere på stan och letat texturer då jag är sugen att börja med Grunge och vill gärna använda mina egna texturer :) Sen så har jag förståss fotograferat massor .. som alltid xD
Eh ja sen har jag hållt på att uppgradera och finslipa hemsidan och lite sådär .. Dagens lunch var "Lime kyckling" riktigt gott ^^,
Dagens bild --- >
Ha det gött // Therese - Olysios
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Idag har jag inte alls gjort särskilt mycket mer än att försökt njuta av den sista dagen på höstlovet..
Fotograferade Nuttie lite tidigare idag, dock inte särskilt seriöst, det var föör kallt ute och batteriet dog dessutom. Har dock inte kommit någon snö här i Karlstad ännu, vilket jag tycker är synd, är man snöälskare så är man ;) Skickar ändå med en bild från Nuttie-fotograferingen, när hon visar huggtänderna på riktigt, nu är hon inte lika söt längre, hörrni ;)
Gjorde om bilden till s/v på grund av halvbra färgkvalité.
#1 bilden älskas :D Du har en fotomodell till katt :)
#2 grymt söt hund :D åh vill också på julmarknad men känner inga "julvibbar" ännu så har ingn speciell lust :S
www.tmfoto.se
#1 Underbar bild och katt. Jag tror jag kommer hem till dig och kidnappar henne ^^. Hon skulle nog gilla vår katt, Falcon ;). X)

#3 Tack :) Fast på den där bilden ser man att hon verkligen inte är söt jämt, utan att även hon kan vara riktigt läskig ;)
#4 Haha nejdu, det får du allt inte ;)
Förra gången en katt närmade sig våran tomt så attackerade hon den, hon hatar verkligen andra katter, så.. nej, jag tror inte hon skulle gilla din katt så jättemycket! =D
#5 haha vilken tuffing :D min hund är likadan .. fast han hatar dom inte utan han vill leka med dom XD tur att marsvinet sitter still på gräset och äter för annars så blir det race på tomten xD
Så idag ja -.- första skoldagen efter lovet! Jag var skittrött helt enkelt imorse när jag vaknade! är van att sova till typ 10 - 10.30 så nu skulle man upp 9 .. (börjar 10.10) på måndagar :D
sen i skolan så gjorde man väll inget speciellt :S bara tråkiga lektioner xD men kul att träffa alla roliga människor igen :D
www.tmfoto.se

#6 Haha :) Går marsvinet och hunden ihop eller kan dom typ.. se varandra utan att dom anfaller varandra? (x
Skriver väl också lite om mig dag då..
Vaknade 05:30 idag och halvsov lite smått till 06:30 och gick sedan upp.. usch så jobbigt efter ett höstlov med en massa sovmorgonar! Konstigt nog så klarade jag mig upp iallafall, tycker att det var väldigt bra gjort av mig själv (x Sen var det skola då, men dagen gick fort, vilket var bra! Skulle egentligen ha redovisat på svenskan, men våran smarta (NOT) lärare glömde bort det så det slapp man allt ;)
Har 2 prov denna veckan och 2 prov nästa vecka, så det blir till och plugga hysterist den närmsta veckan, det är ungefär vad jag tänker göra resten av dagen också, tråkigt nog.
#7 haha ja dom går jättebra ihop.. typ goliat (marsvinet) sitter i sin bur i källaren och så kommer gizmo ner.. det är inget galler på goliats bur .. så gizmo stoppar ner nosen och så ställer sig goliat på bakbenen xD Ute är Gizmo ännu värre han typ går och puttar på goliat för att få han att gå xD
Ja skolan är förjävlig med att tvinga upp en på morgonen :S
www.tmfoto.se

#8 Haha, vad gulligt ;) Har själv funderat på att skaffa marsvin men det är inte särskilt lägligt när man har en katt som är som den är, men tror inte direkt att hon skulle anfalla den då hon är för lat och fet och allt (x
Men du får ju iallafall sovmorgon! Jag bara haft en enda sovmorgon sedan 7:an, och den ynkliga gången en sovmorgon inträffade började jag klockan 10! Resten av dagarna har man fått gått upp halv sju varenda dag, jobbigt! 8)