Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 148 ggr
Akerberg
0

Kritik, ja tack!

Vill ni vara snälla och kommentara bilderna? Konstruktivt tack =D

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Akerberg
0

Akerberg
0

Akerberg
0

Fritt fram att kommentera!

Cydonia
0

#1 Söt hund! Fina färger, bra skärpa och komposition. Bakgrunden stör dock, eftersom den är blå och röd. Sen ser hunden lite matt och trött ut. Annars är bilden finfin! :)

#2 Den här gillar jag mer! Hunden har ett lite sorgset uttryck, och den förmedlar en känsla, vilket får en att titta på bilden lite extra. Bakgrunden stör här igen, du kanske ska prova att göra den svartvit? Alltså bara bakgrunden. Annars är färger och skärpa bra.

#3 Min favorit helt klart. Här ser hunden pigg och alert ut, den tittar på något som får betraktaren att bli nyfiken också. Dock är hunden lite för centrerad för min smak, en anings mer luft till höger, och lite mindre till vänster skulle nog göra susen. Bakgrunden är rörig igen, men färger och skärpa bra. Snygga bilder på en jättesöt hund! :)

Akerberg
0

#5  Håller med i allt du säger. Bakgrunden är katastrof, tänkte på det redan när jag tog bilderna, men att få en 13 veckors valp att sitta still framför bra bakgrund är ju inte det lättaste *s*  Bilderna är tagna på trappan så han var mycket högre upp också = bra för då slapp jag sätta mig ner, för då hade han ju garanterat kommit fram till mig

Cydonia
0

#6 Ja, det låter lite svårt, men bättre lycka nästa gång! :)

Akerberg
0

Ingen mer som har något att säga? Ni är lite dåliga på att kommentera på den här sidan!

Mari
0

#1 Tycker jag inte om alls, mest för bakgrunden och att ögonen är så himla svarta. Finns inge liv i dem :(

#2 Denna tycker jag bäst om :'D Så söt och fin valp ;)
Bakgrunden tycker jag inte stör, jag tycker den passar in på en busig liten valp ^^

#3 Han sitter fint på bilden men bakgrunden stör mig då de blir så mkt linjer då det vita i bakgrunden inte täcker hela baksidan. Annars vore de en bra  bild

Håller med om att folket här är dåliga på att kommentera.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Linsenhejhej]
0

Alla var fina!

annaforsgren
0

hihi vilken rolig hund:) jättefina bilder!

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus